Bili su tjednima bez interneta: Nitko ništa nije poduzeo, a računi nam dolaze!

Stanari zgrade u Tomislavovoj 3 javili su nam se kako su zbog oštećenja telefonskog kabla bile onemogućene sve fiksne telekomunikacijske usluge. Kako su nam rekli sami stanari, problem ne bi bio toliko velik da on nije trajao od 24. studenog i nije bio riješen sve do sredine prošlog tjedna. Radi se o glavnom kablovskom vodu koji je oštećen uslijed radova koji su se obavljali oko same zgrade.

Ova je priča objavljena u ponedjeljak u tiskanom izdanju Podravskog lista…

– Nemamo ni telefon, ni internet, a ni televiziju koju također gledamo preko njih. Kontaktirali smo T-com odmah, zvali smo direktno u Zagreb. To se jave ti njihovi agenti koji nam kažu kako će o problemu obavijestiti nadležne koji će zatim, kako su rekli, ubrzo riješiti problem. No, od toga tri tjedna ništa – rekao nam je Ivan Šimatović, jedan od stanara.

– Naš je predstavnik stanara zvao da se svima riješi problem, a oni su mu odgovorili kako se za to svaki stanar mora javiti zasebno – govori Šimatović, nadodavši kako su ubrzo primili automatsku obavijest kako je kvar uklonjen, što, s obzirom na i daljnju nedostupnost usluge, nije bilo istina.

– Došao je jedan od njihovih djelatnika na uvid i rekao je da je o problemu obavijestio nadležne u Zagrebu, no od rješavanja kvara i dalje ništa. Sredina je prosinca i još uvijek nisu uspjeli riješiti kvar, a računi nam normalno i dalje dolaze – zaključuje Šimatović.

Poslali smo upit u T-com, iz kojeg su nam odgovorili kako je kvar nešto kompleksniji, te kako su odmah pristupili njegovu rješavanju.

– Naši kolege odmah su izašli na teren kako bi se ustanovili svi detalji kvara, koji je otklonjen u najkraćem mogućem roku. Naime, zbog nepristupačnosti mjestu kvara sanacija je potrajala nešto dulje nego inače. Dodatno, nakon sanacije utvrđeno je kako dio korisnika i dalje ima poteškoće u korištenju usluga te je trenutno u tijeku ishođenje potrebne suglasnosti za izvođenje dodatnih radova na sanaciji kvara – pojasnili su u svom odgovoru iz T-coma, odnosno HT-a, istaknuvši kako su dijelu korisnika usluge trebale biti vraćene krajem prošlog tjedna.

– Također, korisnicima koji nisu bili u mogućnosti koristiti usluge mjesečna naknada bit će umanjena sukladno trajanju smetnje. Još jednom se ispričavamo korisnicima zbog neugodnosti – poručili su iz HT-a.

Ponovno smo provjerili kod stanara zgrade jesu li iz T- coma održali  obećanje koje su im dali preko našeg odgovora. Kako su nam stanovnici zgrade potvrdili, stvari su se počele rješavati odmah nakon našeg upita te je kvar otklonjen već u četvrtak.

Halo, Podravski!

Imate priču, vijest, fotku ili video?
Nešto vas muči ili želite nešto/nekoga pohvaliti?
Javite nam se!

KOPRIVNICA I DALJE VAPI ZA HOTELOM KOJI BI PRIVUKAO SPORTAŠE, MENADŽERE, PODUZETNIKE, OŽEGOVIĆ:

“Obnova Hotela Podravina je sigurna, vidjet ćemo samo u kojem smjeru”

županijski mercato

‘Zločesti dečko’ podravskog nogometa vratio se u staro jato, Bošnjak pojačao Picoke

VAŽNA OBAVIJEST HALMED-A

Lijek za povišeni krvni tlak povlači se iz svih ljekarni