Javnozdravstvena kampanja ”Dan crvenih haljina” pokrenuta je kako vi se podigla svijest o moždanom udaru kod žena koji nije dovoljno prepoznat, istražen i nedvoljno je liječen.
Simbol kampanje je crvena haljina kao univerzalna slika žene i crvena kao boja zdravlja, života i živosti, ali i upozorenja. Cilj je potaknuti žene da se brinu o svom zdravlju, prvenstveno zdravlju srca i krvnih žila jer je većinu tih bolesti moguće riješiti zdravim životnim navikama, a isto tako se želi stručnjake potaknuti da se posveti posebna pažnja srčanom i moždanom udaru kod žena, zbog njihovih razlika u odnosu na muškarce, piše HZJZ.
Hrvatsko neurološko društvo 2019. je pokrenulo ovu kampanju u našoj državi, a obilježava se prvog petka u veljači, a ove godine je to 3. veljače.
Na službenim stranicama HZJZ-a možete vidjeti koji su specifični čimbenici rizika moždanog udara kod žena.
FOTO: HZJZ