Ovaj tekst je objavljen u tiskanom izdanju Podravskog lista
Veliki poslovni dogovor pao je ovih dana u Koprivnici. Naime, kako doznajemo, uspješna podravska tvrtka Vemo trade dobila je novog vlasnika.
Koprivnička tvrtka koja se bavi proizvodnjom papirnatih vrećica dosad je bila u vlasništvu Josipe Jurić, koja je poslovanje preuzela od svog oca Joze Vujeva. Dakle, radi se o obiteljskoj tvrtki, koja je značajni poslodavac u našem kraju jer zapošljava preko 100 radnika. Detalji transakcije još nisu su poznati, ali već se zna da su tvrtku preuzele dvije kompanije, iz Austrije i Slovenije. Direktorsko će mjesto preuzeti Nenad Blagus, koji je svoju karijeru stvorio u bivšem Agorokoru i Fortenovi, gdje je obnašao izvršne funkcije.
Kontaktirali smo i vlasnicu Josipu Jurić, ali ona nije htio komentirati ove navode, ali ih nije ni opovrgnula. Da je do transakcije doista i došlo govori i skup radnika održan pretprošlog tjedna, gdje se ova vijest prenijela i zaposlenicima. Ono što je najvažnije – spomenuto je ondje da su radna mjesta sigurna te da će proizvodnja teći kao i prije.
Što se tiče samog poslovanja tvrtke Vemo trade, imali su odličnu prošlu godinu. Uprihodili su 151 milijun kuna, što je porast od čak 28 posto, dok su rashodi rasli mnogo sporije i iznosili 112 milijuna kuna. Samim time, dobit nakon oporezivanja u 2022. godini iznosila je impozantnih 35,7 milijuna kuna.
Također, u prošloj godini tvrtka je investirala te izgradila proizvodno-skladišnu halu od 2559 četvornih metara, a izgrađena je i sunčana elektrana. Ipak, u tvrtki su vrlo oprezni kod predviđanja poslovanja u navedenom razdoblju.
– Bit će vrlo teško postignuti razinu prihoda kakvi su bili u protekloj 2022. godini s obzirom na tržišnu situaciju koja se pojavila u trećem kvartalu 2022. godine – napominju u izvješću o poslovanju za 2022. godinu. Kao razlozi se navode promjene navika potrošača i manjih potreba za papirnate vrećice, pandemija, rat u Ukrajini, ali i inflacijska i energetska kriza. U tvrtki su stoga preokrenuli poslovnu filozofiju te su, umjesto proizvodnje velikih količina običnih papirnatih vrećica, prešli na proizvodnju manjih serija, ali s većom dodatnom vrijednošću, kao što su vrećice koje su otisnute u više boja, dakle kompliciranije su za provesti. Upravo zbog toga tvrtka je nabavila i novu liniju koja može otisnuti čak osam boja, a radi se o stroju vrijednom oko 1,4 milijuna eura.
FOTO Arhiva PL