U tijeku je obnova pruge između Zapadnog i Glavnog kolodvora u Zagrebu, a radovi iskopa i ugradnje zaštitnog sloja na koji će kasnije biti ugrađena nova kolosiječna rešetka sastavljena od pragova i tračnica, izvode se u pomoć nevjerojatnog postrojenja tvrtke Swietelsky.
Ovo nevjerojatno postrojenje dugo je 800 metara sastavljeno od 60 vagona, inače je običan vlak koji može dosegnuti brzinu do 100 kilometara na sat. Međutim, kad se koristi za radove iskopa i ugradnje, na dan završi 300 metara pruge, iskopa 3000 tona starog kamena i ugradi 1500 tona novog kamena.
Kad ovog stroja nebi bilo, posao bi obavljalo više stotina radnika, a ovako je uz njega njih 30ak, no ono što je najzanimljivije, ovo močno postrojenje troši nevjerojatnih 15 litara goriva po jednome metru, pojasnili su na službenim stranicama HŽ infrastrukture.
FOTO HŽ INFRASTRUKTURA