U postupak prethodnog savjetovanja odnosno posljednji korak prije raspisivanja javne nabave stigao je projekt izgradnje pristupne prometnice do Regionalnog centra za gospodarenje otpadom Piškornica s rekonstrukcijom raskrižja. Naručitelj je Piškornica, vrijednost javne nabave procijenjena je na 2,65 milijuna eura, a riječ je o projektu koji bi trebao olakšati prometnu situaciju na cesti od Đelekovca do Koprivnice, posebno kada je riječ o kamionskom prometu. U planu je tako izgradnja pristupne prometnice do Piškornice sa svom potrebnom infrastrukturom i rekonstrukcija raskrižja na spoju javne prometnice i državne ceste DC 20. Duljina projektirane javne prometnice iznosi oko 2.250 metara, a ova pristupna cesta vodit će od postojećeg raskrižja s državnom cestom DC 20 na istoku do glavnog ulaza u centar za gospodarenje otpadom i uglavnom će služiti za kamionski transport otpada do centra.
Do glavnog kolnog ulaza
– Dionica pristupne ceste u duljini od kilometra nalazi se u koridoru postojećeg puta prema deponiju otpada dok je u nastavku trasa usklađena s koridorom buduće Podravske brze ceste. Kolnik će biti širine 6,40 metara odnosno dvije prometne trake širine 3,20 metara, a predviđeno je da brzina kretanja bude do 60 km/h.
Pojektirano je raskrižje kao zapadni priključak na državnu cestu te je za desno isključivanje vozila iz prometa s državne ceste iz pravca Đelekovca na pristupnu cestu za Piškornicu projektiran trak za isključivanje ukupne duljine 65 metara i izlaz širine kolne trake 550 centimetara. Za lijevo isključivanje vozila iz prometa s državne ceste iz pravca Koprivnice na pristupnu cestu projektiran je trak za isključivanje, a za desno uključivanje vozila u promet na državnu cestu u pravcu Koprivnice projektiran je izlaz s radijusom 18 metara i trak za ubrzanje ukupne duljine 65 metara.
Razdjelni otok
Kad je riječ o traku za desno isključivanje iz pravca Đelekovca, kod sporednog priključka za Piškornicu izvest će se razdjelni trokutni otok za kanaliziranje prometnih tokova, fizički izdignut iznad površine kolnika cestovnim rubnjacima visine 15 centimetara. Predviđeno je da radovi traju ukupno deset mjeseci od uvođenja izvođača u posao, a sama javna nabava mogla bi se raspisati već ovih dana. (sg)
Situacija u prometu za vrijeme radova
Poznato je i kako će se odvijati promet tom dionicom za vrijeme radova na rekonstrukciji raskrižja. Radovi će se izvoditi u tri faze, a u prvoj je predviđena izgradnja polovice raskrižja i to istočnog dijela državne ceste dok će se promet naizmjenično odvijati jednom prometnom trakom državne ceste pristupnom cestom. U drugoj fazi predviđena je izgradnja sjeverozapadne strane državne ceste i sjeverne pristupne ceste dok će se promet naizmjenično odvijati istočnom prometnom trakom državne ceste i južnom stranom pristupne ceste. Konačno, u trećoj fazi predviđena je izgradnja jugozapadne strane državne ceste i južne strane pristupne ceste dok će se promet naizmjenično odvijati izgrađenim dijelom raskrižja.
FOTO arhiva