kolodvor novo drnje zasad bez putnika

HŽ bi nas sljedeće godine od Koprivnice do Zagreba trebao prevesti za 45 minuta

Kako smo već izvijestili, zatvor pruge od državne granice do Križevaca traje od 26. listopada, a završava ovog četvrtka. Radi se o takozvanom „velikom zatvoru“, za vrijeme kojeg vlakovi uopće ne prometuju, ali poslije tog zatvora bit će vidljiv najveći pomak u dosadašnjem tijeku projekta rekonstrukcije postojećeg i izgradnje novog kolosijeka, projekta koji bi trebao biti završen do kraja 2025. godine, kad bi brzim vlakom od Koprivnice trebali stići za 45 minuta. No, u međuvremenu su nam u redakciju pristigli upiti čitatelja o novim uslugama, posebice putničkog prijevoza, nakon završetka radova. Čitatelje i mještane zanima hoće li novi kolodvor Novo Drnje biti i putnički kolodvor, koji je građevnim projektom i izvedenim radovima i predviđen, jer su uređeni peroni za ukrcaj putnika, kao i prostorije za prodaju karata i čekaonice. Posebno to zanima mještane Drnja, Botova, i Prekodravlja, koji ako žele putovati vlakom moraju prevaliti desetke kilometara do koprivničkog kolodvora. Nažalost, od toga sad još ništa, ali iz HŽ-a su najavili moguće revizije ove odluke.

– Vezano uz kolodvor Novo Drnje, u novom voznom redu 2024./2025. HŽPP neće voziti vlakove dalje od Koprivnice budući da tijekom provođenja javnih savjetovanja o voznom redu nije bilo iskazanog interesa za uspostavom prijevoza od Koprivnice prema Gyekenyesu. Tijekom 2025. ponovno će se analizirati tržište tokova putnika te će se, ovisno o rezultatima istih i raspoloživim materijalno-tehničkim sredstvima, donijeti odluka o daljnjim aktivnostima – odgovorili su iz HŽ putničkog prijevoza.

Bilo je mnogo oprečnih informacija oko putnog prijelaza Stotina. Radi se o prijelazu koji od Botova preko poprečnog puta vodi do Šoderice, ali i do poljoprivrednih zemljišta. Prema projektu, prijelaz je predviđen za ostati, kao jedan od rijetkih nivelirajućih, budući da se brzina vlakova na tom mjestu smanjuje zbog blizine kolodvora. No, nedavno se proširila informacija da bi u HŽ Infrastrukturi taj prijelaz najradije zatvorili, no izvođač, turski Cengiz, s tim se nije složio. Kako smo uspjeli doznati, prijelaz će ipak ostati. Što se tiče samih radova, nakon spomenutog zatvora bit će vidljiv možda i najveći pomak u izgradnji nove pruge od državne granice do Križevaca. Željeznički će se promet nakon tih radova po prvi puta odvijati preko prolaza za životinje Kloštar Vojakovački, vijadukt Carevdar, vijadukt Komari, odnosno nadvožnjak Lepavina 1 i nadvožnjak Lepavina 2, dug 880 metara. To znači da se u promet pušta novi ulaz u kolodvor Lepavinu. Također, radi se o najvećim i najzahtjevnijim građevinskim objektima, izuzev Dravskog mosta, na dionici željezničke pruge Dugo Selo – Botovo.

Obnovit će se prijelaz na zaobilaznici

Čitatelji su se također požalili na loše stanje prijelaza na koprivničkoj obilaznici.

– Željezničko-cestovni prijelaz u Ulici Ivana Česmičkog u Koprivnici u planu je za sanaciju. U pripremi je natječaj za izvođenje radova, a planirana je kompletna zamjena kolosiječne rešetke zajedno s asfaltiranjem prijelaza. Radovi kreću nakon odabira izvođača, što očekujemo u prvoj polovini sljedeće godine. Do tada građane molimo za strpljenje – odgovorili su iz HŽ-a.

FOTO Nikola Wolf

Halo, Podravski!

Imate priču, vijest, fotku ili video?
Nešto vas muči ili želite nešto/nekoga pohvaliti?
Javite nam se!

Poduzetnici u trgovini na veliko i malo lani ostvarili najveću dobit

Trgovci ostvarili neto dobit veću od dvije milijarde eura

DRŽAVNO ODVJETNIŠTVO ZAVRŠILO ISTRAGU I PODIGLO OPTUŽNICU

Mladiću koj je izazvao prometnu nesreću, nakon koje je preminuo Karlo (22), prijeti višegodišnji zatvor

S ciljem odterećenja Bjelovarske u planu gradnja nove infrastrukture

Plan je napraviti cestu i most od Krležine do trgovačkih centara