Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Investicijom od 40 milijuna kuna Podravka uvela inovaciju u proizvodnju i pakiranje ajvara

Podravka je investirala 40 milijuna kuna u modernizaciju pogona za preradu voća i povrća, nove tehnologije i nove proizvode tvornice Kalnik. Sve to rezultiralo je četverostrukim povećanjem proizvodnje squeeze proizvoda, s pet tisuća na dvadeset tisuća komada po smjeni.

Investicijom u novu proizvodnu liniju Podravka je razvila potpuno novi proizvodni postupak i postala prva u svijetu koja je ajvar uspjela zapakirati u tzv. “squeeze” pakiranje.

-Najveća vrijednost investiicje je linija koja nam omogućava potpuno inovativan način pakiranja ajvara i drugih proizvoda. Ponosni smo da je naš tim stručnjaka osmislio ajvar squeez pakiranje koje je prvo takvo u svijetu i već postaje hit među potrošačima – rekla je predsjednica uprave Podravke Martina Dalić, nadodavši kako će upravo ona .omogućiti dodatne inovacije i jačanje konkurentnosti kompanije u 70 zemalja u koje izvoze svoje proizvode.

Investicijsko ulaganje odnosi se na nabavu nove opreme, i to na liniju za prihvat, preradu i aseptičko punjenje voća, nabavu dodatnih vakuumskih kotlova s pripremom, kako bi se osigurali dodatni kapaciteti proizvodnje te zamjenu i modernizaciju postojeće opreme za pakiranje. Također, projekt je uključivao i građevinske radove na rekonstrukciji i sanaciji skladišnih prostora koji će se prenamijeniti u proizvodni prostor.

Projekt su sufinancirale Europska unija iz Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj i Republika Hrvatska iz mjere 4.2.1. Programa ruralnog razvoja 2014. − 2020. čime je Podravki odobreno 19,4 milijuna kuna bespovratnih sredstava.

Ovim investicijskim ulaganjem uvode se i novi proizvodi: džemovi, marmelade, ekstra džemovi, pekmez od šljiva, nove vrste ajvara, povrtni namazi, voćni namazi, voćna punila i proizvodi pakirani u takozvanu squeeze ambalažu.

Drugi dio investicija odnosi se na uvođenje novih pakiranja i ambalaže, a sljedeći korak omogućit će pokretanje i novog inovacijskog ciklusa.

FOTO: Podravka d.d.

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI