Kreće gradnja brze ceste prema Koprivnici, 7 km gotovo tijekom 2025.

Hrvatske ceste, investitor radova na gradnji dvotračne dionice brze ceste u dužini sedam kilometara, od Križevaca do Kloštra Vojakovačkog, dobile su „zeleno svjetlo“ od države i odlučile su dati potrebnu garanciju za početak radova izvođaču, najvećoj domaćoj kompaniji Kamgradu.

Ova je tema objavljena u ponedjeljak u tiskanom izdanju Podravskog lista…

Kamgrad je još lani trebao početi s radovima, nakon otezanja s uvođenjem u radove, što je bila posljedica višestrukih poništenja natječaja za nadzor radova koje su objavljivale upravo Hrvatske ceste. Da do toga nije došlo, da su u HC proveli natječaj u skladu sa zakonom, Kamgrad bi bio uveden u radove na vrijeme, već godinu dana bi se radilo, a posao bi koštao najavljenih 280 milijuna kuna. Kako se odugovlačilo sa žalbama na natječaje, prolazili su mjeseci, a u međuvremenu su podivljale cijene radova i sirovina u građevinskom sektoru.

Troškovi su Kamgradu narasli „debelo“ iznad propisanih 10 posto što je dovoljno da bez sankcija odustanu od posla. No, u Kamgradu su željeli i dalje odraditi posao koji su dobili na natječaju, no bez financijskog rizika za njihovo poslovanje. Međutim, u Hrvatskim cestama, sve do proteklog tjedna nisu mogli dati garanciju na troškove i potpisati aneks ugovora. Predviđa se kako bi zbog svega ti radovi sada mogli koštati i do 400 milijuna kuna.

Iz Hrvatskih su cesta priopćili kako više nema zapreke početku radova, te da će Kamgrad tijekom rujna biti uveden u posao. Podsjetimo, rok za završetak ove sedam kilometara duge dionice je 30 mjeseci, što znači da bi ona, ako ne bude nepredviđenih problema, mogla biti dovršena na proljeće 2025. Vrlo će vjerojatno ta dionica i ostati u rangu dvotračne brze ceste, a ne četverotračne jer se izrađuje projektna dokumentacija i počinju rješavati imovinsko-pravni odnosi za njen nastavak prema Koprivnici. Također, u dvije trake.

Prvi radovi na autocesti od Gradeca do Križevaca najavljeni su još prije 14 godina za vrijeme Vlade Ive Sanadera, a otvorena je tek 2016., „poludionica“ do Kloštra bit će gotova tek 2025., a ona do Koprivnice ovom dinamikom sigurno ne prije 2030. Gradnju ostale dvije trake od Koprivnice do Kloštra Vojakovačkog iluzorno je očekivati. 

Halo, Podravski!

Imate priču, vijest, fotku ili video?
Nešto vas muči ili želite nešto/nekoga pohvaliti?
Javite nam se!

ZAKORAČILI SMO U NAJLJEPŠE DOBA GODINE

FOTO/VIDEO Počela Koprivnička bajka, prva svijeća, simbol nade, obasjala Zrinski trg

LJUBICA I IVAN KOVAČIĆ PROSLAVILI ZLATNI PIR

“I danas se volimo kao kad smo se vjenčali, ne možemo jedno bez drugog”

sud u cijelosti prihvatio tužbeni zahtjev Koprivničanca

Dobio 10.000 eura odštete za nalet na srnu. Utvrđeno je da nije stigao reagirati