Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije
OPG-ovi i drugi poljoprivredni proizvođači mogu se prijaviti od 5.5. do 30.6.

LIDL pokrenuo natječaj za domaće dobavljače – HRVATSKIH RUKU DJELO

Lidlov uspješni brend hrvatskih proizvoda Okusi zavičaja, jučer, 5. svibnja proslavio je 10. rođendan. Tim povodom, Lidl Hrvatska raspisuje natječaj usmjeren OPG-ovima i drugim poljoprivrednim proizvođačima. Natječaj naziva „Hrvatskih ruku djelo“ traje od 5.5. do 30.6., a prijaviti se mogu svi oblici poljoprivrednih proizvođača prehrambenih i neprehrambenih proizvoda.

Tijekom desetljeća postojanja, Okusi zavičaja razvili su se u jedan od najprepoznatljivijih Lidlovih brendova. Trenutno je pod brendom Okusi zavičaja kupcima dostupno 100-tinjak proizvoda, uz još 30-ak u povremenoj ponudi, a ti brojevi kontinuirano rastu. Lidlova želja i cilj je projektom „Hrvatskih ruku djelo“podržati obiteljska gospodarstva i druge male dobavljače iz cijele zemlje, pružajući im priliku da postanu Lidlovi partneri i na taj način plasiraju svoje proizvode diljem Hrvatske. Lidlov natječaj „Hrvatskih ruku djelo“ obuhvaća sve kategorije proizvoda – prehrambene proizvode (voće, povrće, sokovi, vina, mliječni i suhomesnati proizvodi te drugo) i neprehrambene proizvode(sapuni, kozmetika, sredstva za čišćenje i drugo).

12.07.2018., Ilaca – OPG Marijan Balic bavi se uzgojem cesnjaka. Nakon zavrsetka Ekonomskog fakulteta u Zagrebu Marijan Balic odlucio se vratiti u rodnu Ilacu gdje preuzima vodjenje obiteljskog poljoprivrednog imanja. Godine 2002. javila se ideja za uzgojem domaceg cesnjaka sto se pokazalo kao izvrsna odluka. Photo: Dubravka Petric/PIXSELL

„U Lidlu smo jako ponosni na Okuse zavičaja koji ove godine slave 10. godišnjicu. Još od dolaska na hrvatsko tržište, Lidl pruža snažnu podršku hrvatskom gospodarstvu, pa tako danas surađuje s više od 400 domaćih dobavljača, a njihov popis se svake godine povećava. Natječaj Hrvatskih ruku djelo samo je nastavak poticanja domaće proizvodnje, a uz to, Lidlov cilj u Hrvatskoj i globalno je podizanje svijesti o važnosti uravnotežene prehrane te konzumiranju sezonskih, lokalno uzgojenih namirnica“ – poručila je ovom prilikom voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković.

13.07.2017., Islam Grcki – OPG Kovacevic. Photo: Dino Stanin/PIXSELL

Podsjetimo, brend Okusi zavičaja pokrenut je 2013. godine, a okuplja proizvode hrvatskog porijekla koji dolaze od domaćih dobavljača iz svih krajeva naše zemlje. Linija je prvotno uključivala 60-ak proizvoda: suhomesnate, riblje i mliječne, tjesteninu, voće i povrće, a kod Lidlovih kupaca je doživjela veliki uspjeh te se nastavila nadopunjavati novim proizvodima.

Lidl Hrvatska poziva OPG-ove, proizvođačke organizacije i druge organizacijske oblike poljoprivrednika da se prijave na natječaj „Hrvatskih ruku djelo“ od 5.5. do 30.6. Na poveznici https://okusizavicaja.hr/ možete pronaći informacije o natječaju, pravilnik te pristupni obrazac. Proizvođači na natječaj mogu prijaviti više vrsta svojih proizvoda, a nužno je da se radi o proizvodu hrvatskog podrijetla i vlastite proizvodnje.

Halo, Podravski!

Imate priču, vijest, fotku ili video?
Nešto vas muči ili želite nešto/nekoga pohvaliti?
Javite nam se!

OPĆINA KALINOVAC DOBILA 200.000 EURA ZA PROŠIRENJE PODUZETNIČKE ZONE

Sobota: Proširenje poduzetničke zone će dovesti do otvaranja novih radnih mjesta

KRV JE DAROVAO 155 PUTA

VIDEO Petar: “Sa 75 litara darovane krvi spasio sam više od 400 života”

Zašitnom znaku križnice ispunio se san

FOTO/VIDEO Marijanu se ostvarila životna želja, Goran iz Petrinje donirao mu kampericu


Search

Upišite pojam koji želite pretraživati