Ovaj tekst je objavljen u tiskanom izdanju Podravskog lista
Vozači automobila i ostalih motornih vozila jedva su dočekali današnje otvorenje nadvožnjaka Novo Drnje koji prolazi iznad pruge Botovo – Koprivnica, međutim brojni pješaci i biciklisti tog su se trenutka pribojavali.
Spomenuta cestovna građevina, uključujući i nadvožnjak Šoderica koji je još uvijek zatvoren, služe tome da se s nove pruge, gdje će vlakovi voziti brzinama do 160 km/h, potpuno izmjesti cestovni promet, a da bi to bilo moguće ne smiju postojati cestovni pružni prijelazi u razini. No, problem nastaje kada kroz tu prometnicu trebaju proći pješaci i biciklisti. Nadvožnjaci nemaju pješačko-biciklističku stazu, a vrlo su strmi, posebice onaj između Drnja i Botova.
– Mi stariji ljudi koji bi željeli prometovati ovom prometnicom, a vozimo bicikle nećemo biti u mogućnosti prijeći ovaj nadvožnjak, posebice u lošijim vremenskim uvjetima kao što su sad. On je strm, ali problem kod silaska još je i veći, bojim se da ne završim na glavi kad se strmoglavim – rekla nam je prije nekoliko dana jedna od mještanki Torčeca koja biciklom često ide za Drnje.
Mještani su se nadali da će sadašnji prijelaz u nivou ostati otvoren za bicikliste i pješake, ali to se neće dogoditi, odnosno nije se dogodilo.
– Svi nadvožnjaci, uključujući Šodericu i Novo Drnje, izgrađeni su u skladu s projektnom dokumentacijom koja je odobrena od strane svih nadležnih tijela te kao takvi zadovoljavaju sve potrebne uvjete predviđene za cestovne nadvožnjake. Željezničko-cestovni prijelazi koji se nalaze u neposrednoj blizini samih nadvožnjaka, u skladu s napretkom izgradnje buduće dvokolosiječne pruge, u narednom će periodu biti zatvoreni, nakon čega će se promet svesti na navedene nadvožnjake – naveli su na naš upit od prije nekoliko dana iz HŽ infrastrukture.
FOTO Nikola Wolf