Stigli rezultati za treće tromjesečje

Najveća akvizicija u povijesti nije ni okrznula zaradu Podravke

Grupa Podravka tijekom prvih devet mjeseci ove godine ostvarila je značajan rast prihoda u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a najveća investicija u povijesti te tvrtke, preuzimanje poljoprivrednog carstva posrnulog Agrokora, nije naštetila profitabilnosti poslovanja. Prihodi su povećani za 44,2 milijuna eura (+8,4%), s posebno izraženim rastom u segmentima Prehrane (rast od 32 milijuna eura) i Farmaceutike (rast od 12,1 milijun eura). Operativna dobit prije amortizacije (EBITDA) iznosila je 98,2 milijuna eura, što predstavlja rast od 35,5% u odnosu na prethodnu godinu, dok je neto dobit nakon manjinskih interesa porasla za 3,1% na 60,2 milijuna eura.

Treći stup

Koprivnička tvrtka nastavila je širiti poslovanje akvizicijom poljoprivrednih kompanija Belje, PIK Vinkovci, Vupik i drugih društava u vrijednosti od 333 milijuna eura, čime je formiran novi poslovni segment pod nazivom Podravka Agri. Time je Poljoprivreda, uz Prehranu i Farmaceutiku, postala treći ključni stup poslovanja. Podravka je nastavila s velikim investicijama usmjerenim na modernizaciju proizvodnih kapaciteta. Otvorena je nova Tvornica tjestenine u Koprivnici, čija je vrijednost 15 milijuna eura, s planovima za dodatna ulaganja u obnovljive izvore energije. Također, otvoren je pogon za preradu rajčice u Varaždinu vrijedan više od 13 milijuna eura. U segmentu pekarstva, Grupa Žito je modernizirala proizvodne kapacitete u Sloveniji s investicijom od 9 milijuna eura.

Ulaganja u solare

Podravka je također nastavila s projektom izgradnje logističko-distributivnog centra u Koprivnici, vrijednog 48 milijuna eura, čime se planira osigurati skladišni prostor za sljedećih deset godina. Projekt uključuje ulaganje u sunčane elektrane, uz potporu Modernizacijskog fonda, kako bi se osigurala energetska održivost poslovanja. Podravka je redizajnirala svoj korporativni logo i vizualni identitet brenda Vegeta, čime je dodatno naglašena globalna prepoznatljivost brenda. Novi proizvodi kao što su Vegeta Fine Blend i O’Plant Muesli proširili su ponudu s naglaskom na inovacije i nutritivnu vrijednost, a predstavljeni su i novi proizvodi pod brendom Belupo B.Fit, čime Podravka odgovara na zdravstvene potrebe tržišta za regulacijom tjelesne mase.

Jednakost plaća

Podravka je prepoznata za svoje napore u rodnoj jednakosti kroz certifikat Equal Pay Champion, postajući prva kompanija u Hrvatskoj koja je dobila ovaj certifikat za jednakost plaća. Dodatno, Podravka se pridružila organizaciji European Women on Boards, čime potvrđuje svoju predanost rodnoj ravnopravnosti i uključivosti na svim razinama upravljanja. U prvih devet mjeseci 2024. godine, Podravka je ostvarila značajan rast i postavila temelje za dugoročnu održivost i diversifikaciju poslovanja. Kroz strateške akvizicije, modernizaciju proizvodnih procesa i brigu za zaposlenike i okoliš, Podravka je dodatno pojačala svoju poziciju na regionalnom i globalnom tržištu. (mš)

FOTO arhiva

Halo, Podravski!

Imate priču, vijest, fotku ili video?
Nešto vas muči ili želite nešto/nekoga pohvaliti?
Javite nam se!

2. HRL Sjever

Rukometašice Pitomače pobjedom otvorile novu sezonu

Prvi dan škole poseban je trenutak koji se pamti cijeli život

Ludbreg dočekao 82 prvašića, svečan početak nove školske godine

Za male i velike gledatelje

Pod zvjezdano nebo Cerina stižu Super kućni patuljci