šokantno

Ne kupujete ove proizvode ako im cijena završava na “99”, debelo ćete ih preplatiti!

Trgovci cijene zaokružuju na devet jer time potrošačima daju lažan osjećaj da su nešto uštedjeli iako ustvari takve proizvode u prosjeku plaćaju i do 18 posto više.

Postoji analiza za cijeli niz proizvoda koje preplaćujemo zahvaljujući baš ovom triku, a riječ je robi za svakodnevnu potrošnju i kod koje povećanje cijena zna dosegnuti i preko 40 posto. Ukoliko kupujete proizvode kojima cijena završava na devet ili popularnih 99 već godinama ih preplaćujete, a neki su iznosi šokantni…

-Znanstvenici su dokazali da su cijene koje završavaju na devet prenapuhane, sokovi kojima cijena završava na devet, od drugih su sokova skuplji čak 43%, toalet papir ima 35% višu cijenu, papirnati ručnici skuplji su za 23%, a sapuni za 22,6%. Trik ipak ima utjecaja na potrošače jer se cijene čitaju s lijeva na desno… Cijene se također zaokružuju na devet za vrijeme poskupljenja kako bi se minimizirao utjecaj na potrošače i ostavio dojam da su naletjeli na odličnu ponudu. kaže Velika škrtica, Jutarnji.hr.

FOTO: ilustracija

Halo, Podravski!

Imate priču, vijest, fotku ili video?
Nešto vas muči ili želite nešto/nekoga pohvaliti?
Javite nam se!

putem njih je od početka rata organizirana dostava osnovnih potrepština

Kako dolazi humanitarna pomoć do Ukrajine? Ključnu ulogu imaju logističke rute, u Hrvatskoj ih razvio Andrii Matiukha

Doznali smo tko su kriminalci o kojima se oglasio DORH

Umjesto četiri, u zatvoru će iskusni banditi zajedno provesti više od 13 godina

U osmini finala igrat će protiv bijelog grda

“Farmaceuti” deklasirali Graničar u Kotoribi