Od 1. ožujka ovaj trgovački lanac kreće s velikim promjenama

Hrana za djecu posao je vrijedan milijarde eura, ali zdravstvenim stručnjacima uglavnom smeta sastav proizvoda obzirom da se žale na previše šećera, previše masti i previše soli i već godinama pozivaju na preispitivanje maloprodaje i industrije.

Diskontni lanac Lidl je objavio da od iduće poslovne godine, koja u Lidlu počinje 1. ožujka, više neće reklamirati nezdravu hranu namijenjenu djeci kao što su zašećereni jogurti ili pića, a ni čokolade. Iznimka bi trebali biti samo promotivni artikli za Božić, Uskrs ili Noć vještica. – Lidl je prvi njemački trgovac hranom koji je primijenio odgovarajuću preporuku Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) rekao je diskont. Ali tvrtka ide i dalje. Do kraja 2025. Lidl također želi prodavati samo hranu koja zadovoljava kriterije Svjetske zdravstvene organizacije za zdravu hranu u ambalaži privlačnoj djeci.

Ambalaža bi se mijenjala korak po korak.

Budući da pothranjenost u djetinjstvu povećava rizik od bolesti povezanih s prehranom u odrasloj dobi, reklamiranje zdrave hrane i nereklamiranje nezdrave hrane do dobi od 14 godina ključno je za zdravlje dodaju iz tvrtke. Brojni proizvodi dječjeg izgleda karakteristični su prije svega po tome što sadrže mnogo šećera, masti i aditiva, a često su i znatno skuplji, kritizirala je nedavno Savezna udruga potrošačkih centara, piše Fenix magazin

FOTO: ilustracija

Halo, Podravski!

Imate priču, vijest, fotku ili video?
Nešto vas muči ili želite nešto/nekoga pohvaliti?
Javite nam se!

PO ODAZIVU NA PREVENTIVNE ZDRAVSTVENE PREGLEDE MEĐU NAJSLABIJIM SMO ŽUPANIJAMA

Svaka druga osoba propustila poziv na besplatan pregled

Projekt vrijedan više od 10 milijuna eura

Poznata domaća tvrtka gradit će Regionalni centar za palijativnu medicinu i liječenje boli

JESTE LI GA KUPILI

Iz prodaje se povlači popularno voće: “Molimo kupce da se jave na prodajno mjesto”