Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Od 1. ožujka ovaj trgovački lanac kreće s velikim promjenama

Hrana za djecu posao je vrijedan milijarde eura, ali zdravstvenim stručnjacima uglavnom smeta sastav proizvoda obzirom da se žale na previše šećera, previše masti i previše soli i već godinama pozivaju na preispitivanje maloprodaje i industrije.

Diskontni lanac Lidl je objavio da od iduće poslovne godine, koja u Lidlu počinje 1. ožujka, više neće reklamirati nezdravu hranu namijenjenu djeci kao što su zašećereni jogurti ili pića, a ni čokolade. Iznimka bi trebali biti samo promotivni artikli za Božić, Uskrs ili Noć vještica. – Lidl je prvi njemački trgovac hranom koji je primijenio odgovarajuću preporuku Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) rekao je diskont. Ali tvrtka ide i dalje. Do kraja 2025. Lidl također želi prodavati samo hranu koja zadovoljava kriterije Svjetske zdravstvene organizacije za zdravu hranu u ambalaži privlačnoj djeci.

Ambalaža bi se mijenjala korak po korak.

Budući da pothranjenost u djetinjstvu povećava rizik od bolesti povezanih s prehranom u odrasloj dobi, reklamiranje zdrave hrane i nereklamiranje nezdrave hrane do dobi od 14 godina ključno je za zdravlje dodaju iz tvrtke. Brojni proizvodi dječjeg izgleda karakteristični su prije svega po tome što sadrže mnogo šećera, masti i aditiva, a često su i znatno skuplji, kritizirala je nedavno Savezna udruga potrošačkih centara, piše Fenix magazin

FOTO: ilustracija

Facebook
Twitter
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI