Podravka na ovogodišnjim Danima komunikacija osvojila čak 11 nagrada, Sanja Garaj Miloš:

“Ovaj povijesni uspjeh samo dodatno potvrđuje da smo sposobni za velike stvari”

Podravka je na ovogodišnjim Danima komunikacija ostvarila povijesni uspjeh osvojivši ukupno 11 nagrada. Sedam na natjecanju IdejaX i četiri na Effie Awards Croatia. Posebno se ističe priznanje za Oglašivača godine na natjecanju IdejaX, čime je dodatno potvrđena Podravkina kreativnost i inovativnost u oglašavanju.

Na IdejaX, natjecanju, koje nagrađuje najkreativnije i najoriginalnije marketinške kampanje u Hrvatskoj, osvojena su dva zlata, tri srebra i dvije bronce, dok su na Effie Awards Croatia, prestižnom natjecanju koje valorizira učinkovitost kampanja, nagrađene kampanje osvojile jedno zlato i tri srebra. Među nagrađenim kampanjama ističu se „Sve ima bolji okus s Vegetom“, “Vegeta – Kuhanje je strašno”, “Dolcela – Za izgled ne garantiramo”, “Fant nepogrešivo fantastičan”,”Juhuuuu za Podravka juhu!” i „Domaće u glavnoj ulozi“, koje su nastale u suradnji s agencijama Bruketa&Žinić&Grey, BBDO, Šanavala, Pink Moon, ZOO te ostalim produkcijskim, digitalnim i medijskim partnerima.

Osim što su priznanje za uspješno provedene marketinške kampanje, osvojene su nagrade i potvrda Podravkine strateške usmjerenosti na kreativnost i učinkovitu komunikaciju s potrošačima. Ovaj rezultat dodatno jača poziciju Podravke kao jednog od vodećih oglašivača u Hrvatskoj i regiji te naglašava važnost suradnje s vrhunskim kreativnim agencijama. Dodatno, ovih 11 osvojenih nagrada na jednim Danima komunikacija gotovo je jednako koliko i na svih deset prethodnih zajedno.

– Ovaj povijesni uspjeh na Danima komunikacija potvrda je kreativnosti cijelog tima. Osvojiti čak sedam IdejaX nagrada, uključujući prestižnu titulu Oglašivača godine, i četiri Effie nagrade rezultat je predanog rada i zajedničke vizije. Vjerujem u Podravku i njezin potencijal od prvoga dana, a ovaj uspjeh samo dodatno potvrđuje da smo sposobni za velike stvari. Čestitam cijelom Podravkinu timu i zahvaljujem svim agencijama s kojima surađujemo i koje su doprinijele ovom uspjehu – rekla je Sanja Garaj Miloš, Podravkina direktorica Korporativnog marketinga.

Ukupan broj osvojenih nagrada predstavlja najveći uspjeh Podravke na ovom prestižnom natjecanju do sada, što je još jedan dokaz kontinuiranog ulaganja u kreativnost i kvalitetu komunikacije.

Halo, Podravski!

Imate priču, vijest, fotku ili video?
Nešto vas muči ili želite nešto/nekoga pohvaliti?
Javite nam se!

Potvrdili tko je gazda u županiji

FOTO/VIDEO Pitomačani petardom počastili Virovitičane i treću godinu zaredom osvojili Kup

Županijski nogometni kup

FOTO/VIDEO Koprivnica nakon penala izbacila Tehničar, drugi finalist je Radnik

Radovi vrijedni 1,3 milijuna eura

Po završetku sezone kreće postavljanje umjetne trave, a nakon toga izgradnja pomoćnog igrališta