Četvrto izdanje Gastro festa u Križevcima ponovno je srušilo rekorde posjećenosti, a kako i ne bi kad su se na području nekadašnje vojarne moglo uživati u jelima od vrhunske domaće junetine. I to brenda Baby Beef koji je donirala tvrtka Širjan. Osim gastronomskog dijela u kojem je podijeljena čak tona pripremljenog mesa, u ponudi su se našla i pića lokalnih vinara i OPG-ova, a posjetitelje su zabavljali tamburaši.
-Veliko mi je zadovoljstvo što mogu vidjeti ovako velik broj posjetitelja na manifestaciji koja promovira našu domaću proizvodnju junećeg mesa. Naš je interes da upravo ta domaća proizvodnja, sigurna i zdrava hrana, bude dostupna na domaćem tržištu – rekao je potpredsjednik Udruge Baby Beef, u jedno i pokrovitelj manifestacije Zvonimir Širjan, a zadovoljan je bio i gradonačelnik Križevaca Mario Rajn.
-Zahvaljujem organizatorima i sponzorima koji su svi zajedno dali doprinos da bismo još jednom mogli uživati u proizvodima hrvatskog porijekla. Drago mi je da su svi ovdje i da su prepoznali da je ovo iznimno važno događanje za Križevce i već sada se veselimo petom izdanju – kazao je Rajn.
FOTO: Grad Križevci