Dugogodišnji poslovni partneri sada su dodatno osnažili suradnju

Podravka i Kraš udružili snage na tržištu SAD-a

Dvije vodeće hrvatske prehrambene kompanije, Podravka i Kraš, početkom lipnja započele su poslovnu suradnju na tržištu Sjedinjenih Američkih Država. Dugogodišnji poslovni partneri sada su dodatno osnažili suradnju kroz distribucijsko partnerstvo, u kojem je Podravkino društvo Podravka USA Inc. preuzelo ulogu uvoznika i distributera Kraševih proizvoda na teritoriju SAD-a.

Ova suradnja predstavlja strateški iskorak u jačanju prisutnosti hrvatskih brendova na zahtjevnom američkom tržištu. Krašev bogati asortiman, koji uključuje liderske i inovirane proizvode, pridonijet će širenju i obogaćivanju portfelja Podravke USA,
kako u segmentu etničke ponude, tako i u sve snažnijem nastupu prema generalnoj potrošnji. Cilj ove suradnje ostvariti je dodatne sinergije u distribuciji, učvrstiti tržišne pozicije obiju kompanija te osnažiti prepoznatljivost hrvatskih brendova među potrošačima diljem Sjedinjenih Američkih Država. Udruživanjem snaga, Podravka i Kraš potvrđuju važnost povezivanja domaćih kompanija u internacionalnom poslovanju te doprinose jačanju konkurentnosti hrvatske prehrambene industrije na globalnom tržištu.

– Suradnja s Krašem u distribuciji na američkom tržištu nastavak je naše strategije širenja i jačanja prisutnosti hrvatskih proizvoda u svijetu. Tijekom 2024. godine Podravka je zabilježila značajan rast prihoda u SAD-u te je naša namjera i dalje nastaviti plasirati svoje proizvode na tom tržištu, kao i pružati usluge distribucije za druge kompanije. Podravka i Kraš dijele zajedničke vrijednosti, dugu tradiciju i snažne brendove te vjerujem da ćemo ovom suradnjom dodatno osnažiti prepoznatljivost naših proizvoda među američkim potrošačima – izjavila je Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke.+

Udruživanjem snaga na američkom tržištu zadovoljan je i predsjednik Uprave Kraša, Tomislav Bagić.

– Kraš i Podravka već su kroz prethodne suradnje pokazali kako zajedno postižu dobre rezultate. Uvjereni smo da će Podravkino iskustvo i snažna distribucijska mreža u SAD-u omogućiti našim proizvodima širu prisutnost i veću dostupnost. Ova suradnja nije tek operativni dogovor, već je rezultat dugoročnog povjerenja, profesionalnosti i zajedničke ambicije daljnjeg širenja na međunarodnim tržištima. Ovakvi potezi učvršćuju vrijednost domaće kvalitete i izvan naših granica – kaže Bagić.

FOTO arhiva

Halo, Podravski!

Imate priču, vijest, fotku ili video?
Nešto vas muči ili želite nešto/nekoga pohvaliti?
Javite nam se!

BLIŽI SE KRAJU BERBA POPULARNOG POVRĆA NA NASADIMA PODRAVKE I NJENIH KOOPERANATA

VIDEO Za samo nekoliko sati grašak s polja već je u Podravkinoj konzervi, potpuno prirodan, bez aditiva i konzervansa

Nastavak razvoja javnog prijevoza kroz ITU mehanizam

Stižu četiri nova Buska, 148 klasičnih i 70 električnih bicikala

Općina Legrad moli za strpljenje

”Košnju otežavaju čamci i ribički štapovi, a čupanje bilja kupači”