Podravkina nutritivna strategija jedan je od najnovijih kompanijskih strateških dokumenata kojima je cilj do 2027. godine promijeniti paradigmu u proizvodnji prehrambenih artikala, s naglaskom na zdravo i održivo. Iako se ovakva strategija u kompaniji provodi već dugi niz godina, štoviše od 2014., protekle i ove godine dobila je novi zamah, a tome svjedoče i novi artikli na policama trgovina.
Član Uprave Podravke Ivan Ostojić u uvodu je kazao kako je više ciljeva ove Podravkine strategije, no…
-Jedan od glavnih ciljeva je da naši potrošači žive što duže. Naravno, jedna od bitnih stavki jest i cijena proizvoda, a mi ćemo se potruditi da oni budu dostupni što većem broju potrošača – bio je pragmatičan Ostojić, dok je Davorka Gajari, direktorica Podravkine službe senzorika i nutricionizam predstavila strategiju.
U kratkim crtama, Podravka će u značajnom dijelu portfelja smanjiti udio soli i šećera, te koristiti zdravije i održivije sirovine. Gajari je navela kako je fokus na vrsti i kompoziciji proizvoda, kontroli nutritivne kvalitete te poticanje održive proizvodnje i konzumacije hrane. Uz slogan “Hrana koja brine o vama”.
-U najmanje 75 posto novih i inoviranih proizvoda smanjit ćemo prosječni sadržaj soli i dodanih šećera za 20 posto. U najmanje 75 posto ćemo ugraditi najmanje jedan pozitivan sastojak, sastojak s dokazanim pozitivnim utjecajem na zdravlje. Također, najmanje 40 posto proizvoda želimo temeljiti na sastojcima povezanih s održivom prehranom i imati 100 posto proizvodnog portfelja koji podržava održivu prehranu – istaknula je Davorka Gajari.
Inače, Podravka je već smanjila u određenim postotcima soli i šećere u velikom dijelu portfelja i uvela nove proizvode s oznakom “bio”, to jest proizvode temeljene na biljnim sirovinama.
FOTO Ivica Barać