HealthComm Award

Podravki nagrada za najveći doprinos javnom zdravlju društva

Za poticanje svijesti o važnosti zdrave prehrane te proizvodnjom proizvoda koji to omogućuju, Podravka je osvojila nagradu HealthComm Award za najveći doprinos javnom zdravlju društva. Dodjela je organizirana u sklopu HealthComm Foruma koji se 6. i 7. lipnja održava u Zagrebu. 

Nepoznavanje smjernica zdrave i pravilne prehrane te nepravilna prehrana i loše prehrambene navike velik su problem, što je potvrdilo i istraživanje provedeno na Podravkin zahtjev. Zato je tijekom 2023. godine Podravka napravila komunikacijsku kampanju „Hrana koja brine o vama“. Njeni su glavni ciljevi bili potaknuti svijest o važnosti zdrave prehrane, o Podravkinim proizvodima koji odgovaraju nutritivno uravnoteženoj prehrani i omogućuju ukusne obrokete promocija Nutritivne strategije i svega što se u sklopu nje radi. Upravo za rezultate postignute tom kampanjom, ali i zasve što se radilo ranijih godina, Podravka je primila nagradu. 

Dosadašnji rezultati 

Od 2014. do kraja 2023. godine Podravka je u svojim proizvodima smanjila sol za 350, a šećer za 1.784 tona. Iz slanih kategorija proizvoda poput juha, kocki, mesnih pašteta, gotovih jela, (polu) trajnih kobasičarskih proizvoda te kruha, u prosjeku je uklonjeno 17 posto soli, dok je iz slatkih kategorija poput žitarica za doručak i dječje hrane uklonjeno u prosjeku 30 posto šećera. 

Također, Podravka je inovativno pristupila cijelom projektu pa je razvila vlastite alate za upravljanje nutritivnom kvalitetom Podravkinih proizvoda – nutritivne profile. Oni predstavljajujedinstvenu metodologiju preporučenih kriterija za sadržaj makro i mikro nutrijenata po serviranju proizvoda koja je znanstveno potvrđena od strane Prehrambeno-biotehnološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. 

Uz to, Podravka je razvila normative za jela u osnovnim školama čiji je osnivač Koprivničko-križevačka županija što je dovelo do unapređenja i standardiziranja prehrane u 18 osnovnih škola.

Nutritivna strategija do 2027. godine – nastavak pozitivnih praksi 

Projekt Nutritivne strategije ne staje: Nutritivna strategijadonesena je do 2027. godine. Do tad je cilj daljnje smanjenje sastojaka poput soli i šećera, uklanjanje nepoželjnih sastojaka kao što su aditivi, pojačivači okusa, bojila, palmina mast. Istovremeno se vodi računa o dodavanju pozitivnih sastojaka poput proteina, vlakana, vitamina, minerala, žitarica od cjelovitog zrna te se razvijaju i BIO proizvodi, proizvodi za vegetarijance/vegane te proizvodi bez glutena.

Podravka, kao predvodnik u prehrambenoj industriji u JI Europi, kroz Nutritivnu strategiju ima razrađen kompletan sustav upravljanja nutritivnom kvalitetom asortimana i brendova pomoću kojeg potrošačima pruža proizvode koji su u skladu s njihovim potrebama. Oni im pomažu u unapređenjuprehrane te su u skladu s nacionalnim i globalnim zdravstvenim smjernicama. Uz to, Podravka samostalno, ali i u suradnji sa znanstvenom, stručnom, lokalnom, akademskom zajednicom (PBF, HZZO, NZJZ Andrija Štampar, Zavod za Nutricionizam, Bolnica Srebrnjak, škole) doprinosi osvještavanju važnosti kvalitetne prehrane i time brige za zdravlje. Osvještavanjem i poticanjem, na kraju i konzumacijom proizvoda koji su u skladu sa smjernicama pravilne prehrane, Podravka pozitivno doprinosi zdravlju potrošača i pozitivno djeluje na zdravstveni sustav jer smanjuje opterećenje na njega.

Halo, Podravski!

Imate priču, vijest, fotku ili video?
Nešto vas muči ili želite nešto/nekoga pohvaliti?
Javite nam se!

isplata u prosincu

Umirovljenicima prosječno 264 eura trajnog dodatka?

Marici i Branku život je odavno postao prava muka

VIDEO Kad misle da ne može biti gore, uvijek se javi neka nova teška bolest

OBJAVIO HZJZ

Uvode se dva nova cijepljenja za djecu u školama