POGLEDAJTE O ČEMU JE RIJEČ

Poznati trgovački lanac uvodi sustav semafora! Evo o čemu se radi…

Mnogima omiljeni trgovački lanac, Lidl uveo je sustav semafora koji točno pokazuje koliko je promotivne robe još dostupno u poslovnici u kojoj se nalazite. Sustav semafora u budućnosti neće biti dostupan samo u korisničkoj aplikaciji, već i na uređajima zaposlenika, javlja Fenix magazin. Crveni, žuti ili zeleni displej trebao bi raditi i na uređajima zaposlenika Lidla kako bi mogli provjeravati zalihe u susjednim poslovnicama.

Kako funkcionira

U sustavu semafora koji je Lidl uveo, crveno znači “rasprodano”, žuto “skoro rasprodano”, a zeleno “dostupno”. Taj će se semaforski sustav u budućnosti koristiti i u samom diskontu. I detalji poput boje ili veličine proizvoda također bi trebali biti uključeni u budućnosti.

FOTO: Podravski list

Halo, Podravski!

Imate priču, vijest, fotku ili video?
Nešto vas muči ili želite nešto/nekoga pohvaliti?
Javite nam se!

MARTINJSKI DANI

Puhački orkestar DVD-a Virje koncertom još jednom proslavio 140. rođendan

MARTINJSKI DANI

Dobro se zabavili uz Cure iz centra

LIKOVNA KOLONIJA „DAVID PISKOR“

Umjetnici poklonili slike za humanitarne svrhe