POGLEDAJTE O ČEMU JE RIJEČ

Poznati trgovački lanac uvodi sustav semafora! Evo o čemu se radi…

Mnogima omiljeni trgovački lanac, Lidl uveo je sustav semafora koji točno pokazuje koliko je promotivne robe još dostupno u poslovnici u kojoj se nalazite. Sustav semafora u budućnosti neće biti dostupan samo u korisničkoj aplikaciji, već i na uređajima zaposlenika, javlja Fenix magazin. Crveni, žuti ili zeleni displej trebao bi raditi i na uređajima zaposlenika Lidla kako bi mogli provjeravati zalihe u susjednim poslovnicama.

Kako funkcionira

U sustavu semafora koji je Lidl uveo, crveno znači “rasprodano”, žuto “skoro rasprodano”, a zeleno “dostupno”. Taj će se semaforski sustav u budućnosti koristiti i u samom diskontu. I detalji poput boje ili veličine proizvoda također bi trebali biti uključeni u budućnosti.

FOTO: Podravski list

Halo, Podravski!

Imate priču, vijest, fotku ili video?
Nešto vas muči ili želite nešto/nekoga pohvaliti?
Javite nam se!

NEKI SU GA SAČUVALI

Imate kod kuće paketić s kovanicama koji se za 100 kuna mogao kupiti u Fini i na pošti? Nemojte ga otvarati!

UDRUGA ŠEGRTSKO SRCE NASTAVILA TRADICIJU

FOTO Navalili na “strašne” kolače za pomoć učenicima

Molvarci kao promotori Hrvatske

KUD Molve nastupio na Malti, jedini su na pozornici koristili tradicijska glazbala