Krenula je izgradnja kružnog toka na izlazu iz Đurđevca prema Kalinovcu i Ferdinandovcu. Ta je investicija već duže na popisu želja gradskih čelnika jer bi se njegovom izgradnjom stvorili uvjeti za zatvaranje kamionskog prometa po gradskim ulicama, a konačno su riješeni imovinsko-pravni odnosi koji su „kočili“ početak radova. Na raskrižju ulica Petra Zrinskog, Petra Preradovića i Stiske obnovljena je podzemna komunalna infrastruktura, što bi trebalo skratiti samo izvođenje radova, a plan je da izgradnja završi u proljeće iduće godine. Izgradnju kružnog toka gradska uprava će realizirati u suradnji sa Županijskom upravom za ceste. Na početku same gradnje neće biti posebne prometne regulacije pa će se promet odvijati tim pravcem, uz regulaciju djelatnika na samom gradilištu. Taj kružni tok spojit će se na istočnu gradsku obilaznicu koja je u izgradnji pa bi za kamionski promet bila otvorena isključivo ta trasa.
To će donijeti olakšanje i stanovnicima Krležine i Škurdijeve ulice, gdje je trenutačna trasa za kamionski promet pa vlasnicima kuća zbog tog teretnog prometa učestalo pucaju pročelja, a nastaju i brojna oštećenja na cestama. Plan je da i sama istočna obilaznica bude gotova u idućoj godini. Grad Đurđevac u idućoj godini ima u planu izgradnju još jednog kružnog toka u gradskom kvartu Peski. Želja je gradske vlasti riješiti i problematiku na opasnom raskrižju ulica Miroslava Krleže, Matije Gupca i Kudrinke kod ulaza u park-šumu Borik. Na tom je raskrižju obnovljena podzemna komunalna infrastruktura pa nema potrebe za dodatnim „prekapanjima“. I za taj kružni tok konačno su riješeni imovinsko–pravni odnosi koji su, također, bili preduvjet za realizaciju investicije. S ta dva kružna toka Đurđevac bi se popeo na brojku 16 takvih prometnih rješenja, što je s obzirom na broj stanovnika svakako izuzetno visok broj.
FOTO Nikola Wolf