Saša lovi kapitalce i pušta ih nazad: “Poslikamo se i to je to…!”

Mjesto radnje je jezero Finzula kod Rakitja nedaleko od Svete Nedjelje, a glavni akter naš Podravac Saša Jazvec. Prošla je srijeda bila hladna i kišovita, ali Saša će je pamtiti, jer riba je baš onako dobro grizla. Prvi je vodu napustio šaran od 18,5 kg, a onda ih se zaredalo još sedam, teških između 13 i 18 kg da bi točku na ‘i’ toga ribičkoga dana stavio amur od 18 kila.

– Na tom jezeru lovim već četiri godine i s prijateljima odem jednom ili dvaput na mjesec. Zovemo se Carp team Svraka i osim mene čine ga još jedan Podravac te jedan Bilogorac. I ovoga puta stvarno su grizle k’o lude. Sve sam uhvatio na boile i usput mi je toga dana prilikom izvlačenja amura puknuo i ribički štap za koji sam dao 1500 kuna – priča nam ovaj strastveni ribolovac podrijetlom iz Imbriovca.

I taman kad smo ga htjeli pitati koliko mu je puta tjedno na obiteljskom meniju riba, nastavak njegove priče malo nas je ostavio bez teksta.

– Ribe odmah puštamo. Poslikamo se s njima i to je to. Bavimo se sportskim ribolovom, znači gušt nam je uloviti kakvu grdosiju, ali ne nosimo ih doma, nego vraćamo u vodu. Nekima je to čudno, ali evo, ribičija je naša zanimacija, nešto pri čemu se opuštamo od svakodnevnog stresa i posla, a ne potraga za nečim kaj bi nam završilo na tanjuru – kaže Saša.

Za godišnju ribolovnu dozvolu na ovom jezeru treba izdvojiti tisuću kuna. Kad se k tome pribroji i ribička oprema, uključujući i šator, dolazimo do priličnih iznosa koje na godinu treba izdvojiti za ovaj sport. No Saša kaže da je mir ribičije nemjerljiv novcem i zato će i dalje dolaziti na Finzulu. Jer ribe je tu, ističe, svake godine sve više i svatko uz malo truda i sreće može u rukama držati ovakav trofej.

FOTO Privatan album

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI