Kao što smo već pisali, talijanski trgovac Eurospin gradit će novi objekt nedaleko središta grda, na lokaciji između Miškinine i Marofske ulici, na mjestu gdje je nekad bila obućarska tvrtka Sloga. Investitor je već počistio prostor i pripremio ga za početak radova, a proteklih dana, kako doznajemo, dobio je i građevinsku dozvolu. Bit će to, nakon križevačkog koji je otvoren potkraj 2020., drugi Eurospinov centar u našoj županiji. U zemlji su već prisutni u desetak gradova, između ostalog i u Zagrebu, Samoboru, Velikoj Gorici, Požegi, Bjelovaru, Zadru… Plan im je, kako doznajemo, otvoriti centar u svakom gradu koji ima iznad 10-ak tisuća stanovnika.
S obzirom da se radi o centru koji prodaje svoje robne marke, očekuje se kako će „ući“ na teren njemačkom Lidlu. I dok u Lidlu možete pronaći i poznate marke u Eurospinu je priča potpuno drukčija. Oni imaju 50-ak brendova i oko 2500 artikala isključivo svojih robnih marki. Među njima je i 300-tinjak hrvatskih proizvoda koji su jasno označeni. -Nemamo klasične brendove kao u ostalim supermarketima, već isključivo proizvode koje je naš tim stručnjaka osmislio i pažljivo odabrao za svoje kupce, putem mreže odabranih partnera – navode u Eurospinu koji je, osim u matičnoj Italiji te Hrvatskoj, prisutan i u Sloveniji.
FOTO: Nikola Wolf