dvije novosti

WhatsApp najavio promjenu koja se mnogima neće svidjeti

WhatsApp je u ponedjeljak objavio dvije velike novosti, ubacivanje oglasa u Status sekciju i mogućnost pretplate na omiljene kanale. Nakon godina bez reklama, Meta uvodi oglase isključivo u „Ažuriranja“ (Updates tab), što odgovara WhatsAppovoj inačici Instagramovih Stories, uz najavu da će oglašavanje biti ciljano, ali ograničeno na osnovne informacije poput zemlje, jezika i interesnih kanala. Istovremeno, autori kanala, uključujući medijske kuće i druge kreatore po prvi puta će moći naplaćivati mjesečne pretplate za ekskluzivne sadržaje. Meta ističe da korisnici koji koriste WhatsApp samo za osobne razgovore neće biti pogođeni, jer su privatne poruke, pozivi i Status i dalje zaštićeni end-to-end enkripcijom i oglasi se neće prikazivati u glavnim chatovima. Globalna implementacija ovih promjena planirana je postupno kroz naredne mjesece, uz naglašenu posvećenost očuvanju korisničkog iskustva, piše BUG.

FOTO ilustracija

Halo, Podravski!

Imate priču, vijest, fotku ili video?
Nešto vas muči ili želite nešto/nekoga pohvaliti?
Javite nam se!

Poljoprivrednik osuđen zbog prijevare

Uzeo pozajmicu za kupnju farme, dug vraća njegov otac

mladić u pritvoru

Udario 30-godišnjaka na ulici u glavu i teško ga ozlijedio

SANIRAJU TEMELJE CRKVE SVETOG FERDINANDA

Svete mise do daljnjeg se služe u Društvenom domu i župnoj dvorani