Županijska uprava ulazi u svoju prvu radnu jesen. Nova sistematizacija prošla je Skupštinu, natječaji za pročelnike su raspisani, a početkom studenoga župan Tomislav Golubić očekuje imati posloženu ekipu s kojom će krenuti u posao. Kao što je već poznato, neki se odjeli spajaju, neki tek formiranju. Tako javna nabava i kapitalne investicije sele u Ured župana, a ustrojava se i novi Odjel za poljoprivredu sa zaštitom okoliša. Obrazovanje, zdravstvo i socijala objedinjuju se pod isti krov, u financijama se osniva Odsjek za EU projekte, a najavljena je i jača digitalizacija procesa. Ukratko, sustav se preuređuje da bude brži i kako očekuje župan Golubić, učinkovitiji. No, zanimljivo, ni tri mjeseca nakon preuzimanja vlasti, unatoč stalnom naglašavanju da je turizam strateški pravac novog županijskog vodstva, natječaja za direktora Turističke zajednice Koprivničko-križevačke županije još uvijek nema.
Prema tome, bez obzira na to što je župan još u kampanji najavljivao da će turizam pod njegovom vlašću doživjeti preporod, između redaka je moguće pročitati i zaključiti da je prioritet reorganizacija uprave, a turizam će do daljnjega čekati. Inače, jesen je period u godini kad se rade planovi za sljedeću sezonu, sklapaju se partnerstva, kroje kampanje, definiraju prodajni aranžmani i prikupljaju prijave na EU i nacionalne pozive. Bez glavnog operativca na čelu TZ-a, sve ostaje na „autopilotu“ pa je pitanje hoće li godina pred nama donijeti ikakav pomak u razvoju turizma. Kako je istaknuto na kavi s novinarima prošloga tjedna, dvorac Inkey najveći je turistički projekt županije koji ide svojim tijekom i iduće bi godine trebao biti u funkciji. Najavljena su neka nova cikloturistička rješenja i jači zaokret prema digitalnom marketingu, a fokus s zastarjelih tiskanih brošura seli na digitalne alate i društvene mreže.
– Trenutačno nedostaje gotovih paketa koji objedinjuju naše adute, to ćemo promijeniti – kazao je župan te se pohvalio da je već sazvao redovite koordinacije s lokalnim TZ-ovima koji će se održavati svaka tri mjeseca. Uz županijsku potporu privatnim iznajmljivačima u proteklim je godinama otvoren značajan broj novih objekata, pohvalno je i otvorenje modernog zdanja hotela Kalnik u Križevcima, a pod stalnom su pratnjom i planovi za hotele u KoprivniciiĐurđevcu. No, sve su to kotačići koji traže glavnog rukovoditelja s jasnim mandatom, budžetom i odgovornošću. Nije sporno da je određeno preslagivanje odjela nužno, no dokle god natječaj za direktora Turističke zajednice ne bude raspisan i proveden, teško je ozbiljno povjerovati da je turizam dobio visoko mjesto na listi prioriteta novog župana i tima koji će uskoro oko sebe okupiti. Strategije se pišu u uredima, za njih je nova sistematizacija dobra podloga. No, rezultati se plasiraju i ispituju na tržištu, a za to je potrebna osoba koja će plan pretvoriti u promet, noćenja i u konačnici, prihode.
FOTO arhiva