Koprivnički pivarski div Carlsberg s nešto manje od 300 zaposlenih lani je od prodaje prihodovao 360 milijuna kuna. Pivari su lani bilježili rast i na stranom i domaćem tržištu koje još uvijek ima primat s 238 milijuna kuna prihoda.
Članak je objavljen u tiskanom izdanju Podravskog lista
Dobri poslovni rezultati rezultirali su i povećanjem primanja za zaposlenike kompanije. Dok su u 2020. za to izdvajali 36 milijuna, lani je bilo rezervirano 44 milijuna kuna. Danas je prosječna plaća u toj kompaniji oko 9600 kuna.
Plaće su u kompaniji lani rasle, no značajan dio razlike u izdvajanju za primanja odnosi se na isplate bonusa menadžerima zbog dobrih poslovnih rezultata, za razliku od 2020. kada takvih isplata nije bilo.
Nakon svih davanja Carlsberg je prijavio dobit od 14,5 milijuna kuna (11 milijuna nakon oporezivanja op.a.), što je pozitivno nakon gubitka od pet milijuna kuna u covid 2020. godini kad im je i prihod pao otprilike pet posto.
Sredinom svibnja u Carlsbergu su otvorili i novu proizvodnu liniju vrijednu oko 26 milijuna kuna te otvorili još radnih mjesta.
Radi se o njihovu vodećem izvoznom brendu Somersby koji se iz Koprivnice distribuira u čak 20-ak zemalja, a koprivnička je kompanija svojevrsni „hub“, to jest mjesto gdje se to piće primarno proizvodi. Ta linija trebala bi povećati kapacitet za otprilike 50 posto.
U Carlsbergu ipak nemaju razlog za strah, barem ne trenutno, kako kažu, zbog rata u Ukrajini i ruske agresije. Uprava navodi kako su se ove godine osjetili inflatorni troškovi i „trzavice“ u lancu opskrbe, međutim, nisu izloženi u samom poslovanju jer s tih tržišta ne nabavljaju sirovine.
Foto: Podravski list