POKUPOVALI SVE PARCELE OD CESTE DO ŠKOLE PA NETRAGOM NESTALI

FOTO Razrušene kuće stoje godinama, o gradnji benzinske nitko ništa ne zna

Ovaj tekst je objavljen u tiskanom izdanju Podravskog lista

Nasred Zagrebačke ulice, inače jedne od prometnijih u Koprivnici, i neposredno uz novu školu na Podolicama, već dvije godine stoje dvije derutne, napola razrušene kuće, koje ne nagrđuju samo jedan od frekventnijih ulaza u grad, već smetaju i tamošnjim susjedima, prolaznicima pa i školarcima. Nalaze se odmah uz glavnu prometnicu i nemoguće ih je ne primijetiti. O njima se prije više od godinu dana pričalo na gradskom vijeću, na nered, razrušena stabla i granje upozoravali su susjedi, problema su svjesni i u Gradu, ali pomaka i dalje nema. I neće ga biti, barem kako stvari trenutno stoje. Naime, parcele na kojima se derutne kuće nalaze, ali i sve ostale od prometnice na Zagrebačkoj pa do ograde nove škole, nalaze se u vlasništvu zagrebačke tvrtke Dirus projekt, koja na tom prostoru, barem se tako pričalo prije dvije-tri godine, planira graditi benzinsku postaju s popratnim sadržajima. Zato su prije nekog vremena i kupili devet povezanih parcela površine 13.000 metara kvadratnih. S obzirom na veličinu zemljišta, pričalo se i to da je u planu stajalište, odnosno odmaralište za kamione, što bi, pak, bilo prilično neprikladno, s obzirom na blizinu škole. Ipak, od svih tih ideja i planova zasad ništa nije realizirano, a hoće li biti nemoguće je saznati.

Ne odgovaraju na pozive

Broj zagrebačke tvrtke, na čijem su čelu Branka Medjugorac i Goran Jurina, koji je nedavno zamijenio Darka Mitrovića, a koja se nalazi u stopostotnom vlasništvu društva Golden trio, okrenuli smo nekoliko puta, slali smo im i e-mailove, ali odgovori nikada nisu došli niti se itko javljao. Također, nemoćni su i u Gradu. Gradonačelnik Mišel Jakšić kazao nam je da u kontaktu nisu već nekoliko godina, kada su bili na sastanku na Zrinskom trgu.

– Neki veći i ozbiljniji utisak na nas nisu ostavili, tako da nismo ni ostali u kontaktu. Kasnije smo i mi pokušavali doći do njih, ali bezuspješno – rekao nam je Jakšić i dodao da su svjesni problema koji se tamo nalazi, a koji je vezan uz parcele s razrušenim kućama.

– Grad je tijekom prošle godine naredio uređenje nekretnine, međutim vlasnici su se oglušili na rješenje pa smo tijekom studenog izvršili uređenje po trećoj osobi i vlasniku ispostavili račun. Odgovor opet nismo dobili i u ovom trenutku nemamo nikakva saznanja o daljnjim planovima tvrtke Dirus projekt. Osobno, nisam optimističan hoće li se tamo išta graditi, ali smo i prilično nemoćni, jer ta su zemljišta u privatnom vlasništvu. Sve što mi možemo je slati im upozorenja ako je nešto neuredno, odnosno uređivati sami i slati im fakture. I to je sve – poručio je Jakšić. Pričali smo i s prvim susjedima, koji također nisu preoptimistični. Kazali su nam da su navikli na život uz razrušene kuće iz kojih su bivši vlasnici uzeli sve što su mogli. Od tada se tim parcelama nitko ne bavi niti su na istima ikada vidjeli nove vlasnike. Više od toga brine ih činjenica da bi se na tom mjestu u budućnosti mogla izgraditi benzinska postaja s popratnim sadržajem, jer napominju, u neposrednoj blizini ih je nekoliko, a i nova osnova škola je odmah do, pa treba misliti i na mališane.

Desetak benzinskih po Hrvatskoj

Uglavnom, odgovore na sva ova pitanja vjerojatno imaju u Dirusu, no s obzirom na to da nitko do njih ne može doći, situacija s izgradnjom benzinske i napola razrušenim parcelama ostaje nejasna. Jasno je tek da je riječ o firmi kojoj su osnovne djelatnosti, između ostalog, proizvodnja, trgovina i transport naftnih derivata te projektiranje, građenje i uklanjanje građevina. U godišnjem izvješću za 2022., predanom u srpnju prošle godine, piše da u planu imaju gradnju više benzinskih postaja u Zagrebu i dvije u ostalim gradovima, no ne navodi se koji su to gradovi. Inače, tim biznisom bave se od početka 2015., kada su od Energoinvesta iz Sarajeva kupili desetak nekretnina za 50 milijuna kuna. Neke od njih nikada nisu koristili, no danas u posjedu imaju benzinske postaje u Tušiloviću, Glini, Metkoviću, Dubrovniku, Lipiku, Hrvatskoj Kostajnici i jednu na autocesti Zagreb – Lipovac. Inače, dobit im je u 2022. iznosila nešto više od milijun kuna, što je znatno manje nego 2021. godine, kada su imali 7,3 milijuna dobiti. Firma im je sa zadnjim danom 2022. brojala 89 zaposlenih, što je za četiri manje nego godinu ranije.

FOTO Nikola Wolf

Halo, Podravski!

Imate priču, vijest, fotku ili video?
Nešto vas muči ili želite nešto/nekoga pohvaliti?
Javite nam se!

Petar (85) ima najstariji bicikl u Virju:

VIDEO “Dao sam za njega 10 kubika lipe. To je davne 1962. godine bilo pravo bogatstvo”

Na otvorenju autoceste do Siska premijer spomenuo koje će gradovi dobiti autocestu do kraja mandata

Ako je vjerovati Plenkoviću, Koprivnica bi u roku četiri godine trebala dobiti izlaz na autocestu

NOVA INTERVENCIJA U PODRAVINI

UPRAVO Helikopter Hitne pomoći sletio na nogometno igralište. Časna sestra doživjela srčani udar