Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije
SVE OVISI O HRVATSKIM CESTAMA

Izmještanje teretnog prometa kroz Ludbreg i dalje je samo san. Projekt je spreman, ali realizacija je daleko

Izmještanje teretnog prometa iz grada Ludbrega već je godinama želja stanovnika Centra svijeta, projekt kojim bi se to končano i dogodilo je spreman, ali sad sve ovisi o Hrvatskim cestama. Ako gledamo prošlost i odnos te državne tvrtke prema Ludbregu, onda iskustva baš i nisu sjajna. No, držimo se onog što znamo, a to je da projekt kojem bi se teretni promet maknuo iz grada uključuje izgradnju nadvožnjaka. Naime, kroz Ludbreg prolaze kamioni koji idu u smjeru Varaždinskih toplica te državnom cestom D 24. Teretna vozila koja dolaze od strane Koprivnice trenutačno nemaju drugi način dolaska do državne cesta D24 nego da prolaze kroz sam grad Ludbreg. Taj promet još dodatno optereti gradske ulice, a posebno je problematično raskrižje između Ulice bana Jelačića i Ljudevita Gaja, gdje se stvara „usko grlo“.

Upravo zbog toga, ali i zbog komfora građana, već je dugi niz godina prisutna inicijativa da se na neki način rastereti sam grad. Upravo je zato Grad izradio projekt koji predviđa izgradnju nadvožnjaka na koji bi se dolazilo novoizgrađenom pristupnom cestom i poslao ga Hrvatskim cestama. Sam nadvožnjak nalazio bi se ispred samog mjesta Poljanec, prelazio bi prugu prema Varaždinu te bi se na taj način spojile državne ceste D2 i D24. Kako smo kazali, grad je napravio projekt, ali izvođač moraju biti Hrvatske ceste, koje su nadležne za upravljanje navedenim prometnicama. No, do sada i drugi projekti Hrvatskih cesta, koji se već godinama najavljuju, uvijek zapinju u realizaciji. Tako je već godinama najavljena rekonstrukcija raskrižja kod mjesta Selnik, što je također jedno od crnih točki i poprište čestih nesreća. Gradnja rotora na tom raskrižju najavljuje se već desetak godina, a postoji tek mala šansa da se ona ove godine i realizira. Isto tako, u planu je i rekonstrukcija spomenute ceste D24, gdje se događaju brojne prometne nesreće.

Tamo bi se trebala graditi dva kružna toka, i to kod Tri lipe i umjesto Hrastovskom prema Slanju, a to je raskrižje gotovo sigurno mjesto gdje se dogodilo najviše prometnih nesreća u cijeloj Podravini pa i sa smrtnim posljedicama. No upravo je i to križanje dio mogućeg rješenja, barem privremenog. Naime, već postoji spojna cesta između Poljanca i ceste D24, ali kroz tu je županijsku prometnicu zabranjeno prometovanje teretnih vozila. Kako kažu nadležni, iz sigurnosnih razloga.

– I ovaj je prijedlog razmatran kao privremeno rješenje, ali kvaliteta županijske ceste te pružni prijelaz ne obogaćuju siguran i nesmetan promet. Zato je jedino rješenje gradnja nadvožnjaka prije samog naselja Poljanec, koje je usuglašeno s prometnom strukom – rekao je Dubravko Bilić, gradonačelnik Ludbrega. Iako se nama još uvijek čini da bi rekonstrukcija te postojeće ceste bila najbrže rješenje, jer bi se eventualnim proširenjem postojeće prometnice i izgradnjom kružnog toka u Hrastovskom ovaj problem mogao riješiti, usprkos tome što bi kamioni trebali proći preko pružnog prijelaza. Međutim, čini se da se od toga odustalo, što ovaj problem čini nerješivim na kratkoročno razdoblje.

FOTO Nikola Wolf

Halo, Podravski!

Imate priču, vijest, fotku ili video?
Nešto vas muči ili želite nešto/nekoga pohvaliti?
Javite nam se!

Završio turnir županijskih klubova

FOTO Euri i pehari otišli prema Drnju i Starigradu, feštat će se noćas i u Herešinu

Cesta zatvorena za sav promet

UPRAVO Teška prometna nesreća, poginula jedna osoba

Sutra premijera novog travnjaka

FOTO Pogledajte nove dresove Slavena, drugačiji su od onog na što smo navikli


Search

Upišite pojam koji želite pretraživati