Iz gradske su uprave još lani, kad je bilo poznato da su osigurana sredstva za dva velika prometna projekta – obnovu nadvožnjaka na obilaznici i gradnju rotora – poručili vozačima da će morati biti strpljivi. Čini se kako je stiglo i to vrijeme kad će skretanje na obilaznicu biti otežano, možda čak i zatvoreno, a promet se preusmjeravati obilazno.
Ova je tema objavljena danas u tiskanom izdanju Podravskog lista…
U gradskoj upravi doznajemo kako traje javna nabava za prvu fazu čiji su investitor Hrvatske ceste, a to je obnova nadvožnjaka iznad željezničke pruge, od državne ceste DC-41 prema obilaznici. Za vrijeme radova moći će se ulaziti u grad, no moguće je da neće biti moguće skretati prema južnoj obilaznici.
Pročelnik za gradnju Tomislav Golubić kazao nam je kako je prva opcija bila zatvaranje nadvožnjaka na čak tri mjeseca.
– Komunicirali smo s HC-om i to je bilo apsolutno neprihvatljivo. Najnovije su informacije da su investitori provjeravali statiku i alternativne režime rada i čini se kako će biti moguće otvoriti promet jednim kolnikom kad su radovi na drugom. Naravno, to je u idealnoj situaciji, ako se nešto prilikom radova ne promijeni – navodi Golubić koji vjeruje da Hrvatske ceste neće zatvarati ulaz u grad iz smjera Križevaca prilikom gradnje rotora.
– Očekujemo kako će režim biti sličan kao i kad su radili kružni tok na Radićevoj, da će se moći prometovati uz regulaciju – navodi pročelnik.
Golubić kaže kako očekuje da bi ti radovi mogli krenuti na ljeto, a paralelno s radovima ide i javna nabava za gradnju velikog rotora na spoju Križevačke s nadvožnjakom. Ti bi radovi mogli krenuti u zimskim mjesecima, a cijeli projekt gotov na proljeće. Isprva se smatralo kako će, kad krenu ti radovi, taj ulaz u Koprivnicu jedno vrijeme biti zatvoren. Alternativni smjer, kao moguće i kod gradnje nadvožnjaka, za sve one koji dolaze iz smjera Križevaca i obratno bit će potez Reka – Starigrad – južna obilaznica.
Unatoč rastu cijena, posebno u građevinskom sektoru, ovi projekti s obzirom na ishođene dozvole nisu dovedeni u pitanje. HC su ih planirale za ovu godinu, za nadvožnjak 3,3 milijuna, a za rotor 5,5 milijuna kuna. No, čini se kako će investitori morati korigirati ove iznose s obzirom na to da su oni određeni još prošle godine, a u međuvremenu su cijene sirovina „podivljale“.
FOTO Nikola Wolf