Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije

Ogorčeni na teleoperatera: Mjesec dana čekamo da HT popravi kvar

Štefica Kos iz koprivničkog prigradskog naselja Reka već mjesec dana ne može koristiti usluge fiksnog telefona, interneta ni Max TV-a. U nevremenu 15. rujna oštećen je i telekomunikacijski stup koji je služio kao priključak za njenu kuću, a unatoč brojnim zahtjevima koje je uputila Hrvatskom telekomu, još uvijek ne može ponovno koristiti ugovorene usluge.

Ova je priča objavljena u ponedjeljak u tiskanom izdanju Podravskog lista…

– Stalno slušamo obećanja kako će nam u najkraćem mogućem roku biti omogućene ugovorene usluge, a dani prolaze i ništa se ne mijenja. Oštećeni je stup na susjedovu imanju i kako on nema fiksni telefon, više ne želi da stup ostane na njegovu posjedu i potrebno nam je omogućiti novu „točku“ za priključak – priča nam Štefica Kos.

Nakon prijave kvara, dodaje ona, dobila je obećanje da će se priključak za njenu kuću omogućiti kroz „provlačenje“ kabla uz električnu mrežu. No, i dalje nisu izvedeni nikakvi radovi koji bi joj omogućili priključak.

– Mjesec dana prošlo je od kvara, a mi smo i dalje bez telekomunikacijskih usluga. Stvarno je žalosno da se Hrvatski telekom stalno hvali kao najbolja telekomunikacijska tvrtka, a naš problem za koji su odgovorni nisu u stanju riješiti u normalnom roku – zaključila je Štefica Kos.

U Hrvatskom telekom ističu da je zbog oštećenja telekomunikacijske infrastrukture, odnosno telekomunikacijskog stupa došlo do poteškoća u pružanju usluga.

– S obzirom na to da je riječ o stupu za koji je vlasnik zemljišta na kojem se stup nalazi zatražio njegovo izmicanje, potrebno je napraviti projekt izmještanja zračne infrastrukture, što je proces koji zahtijeva određeno vrijeme, budući da je potrebno prikupiti potrebnu dokumentaciju i suglasnosti. Očekujemo kako će radovi biti dovršeni kroz desetak dana. Ispričavamo se zbog nastalih poteškoća i duljeg čekanja na otklon smetnje te napominjemo kako je korisniku, zbog korištenja hibridnog routera, omogućen pristup internetu te kako neće biti naplate za ugovorene usluge od datuma prijave smetnje do njenog rješavanja – navode u Hrvatskom telekomu.

FOTO Nikola Wolf

Facebook
Twitter
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI