asistent za nutritivno uravnoteženu prehranu

Podravka u Danskoj nagrađena za projekt Superfoodchef-AI

Podravka je u danskom Kopenhagenu osvojila dvije vrijedne nagrade za svoj projekt Superfoodchef-AI, projekt koji je iznjedrio asistenta za nutritivno uravnoteženu prehranu. Native Advertising Institute, koji dodjeljuje nagrade najboljima u native oglašavanju na svjetskoj razini, prepoznao je važnost ovog projekta u dvije kategorije: Best Use of Artificial Intelligence i Best Native Advertising Strategy te je SuperfoodChef-AI-u dodijelio dva srebra.

SuperfoodChef-AI, koji je Podravka razvila u suradnji s agencijom 01 Content & Technology – C3 Croatia i Infobipom, dokaz je kako i tradicionalna industrija poput prehrambene prisvaja nove, moderne alate, ide u korak s vremenom, prepoznaje potencijalne prilike i utire put daljnjem napretku.

Nagrade je u Kopenhagenu preuzela Ksenija Latković Kozarac, direktorica Digitalnih komunikacija u Podravki.

“Izuzetno sam ponosna što sam imala priliku podijeliti pozornicu sa svjetskim stručnjacima i aktivno sudjelovati na konferenciji koja djeluje izvan okvira klasičnih medijskih kampanja. Našim inovativnim projektom SuperfoodChef-AI Podravka i Coolinarika ponovno su se dokazale kao predvodnice trendova, posebno u polju digitalnog marketinga i načinu na koji kroz nove tehnologije prepoznajemo i odgovaramo na potrebe naših korisnika“, rekla je Ksenija Latković Kozarac koja je održala i predavanje u sklopu Native Advertising Days konferencije.

Govorila je o načinu na koji je Coolinarika prigrlila umjetnu inteligenciju i korisničko iskustvo podigla na višu razinu. Istaknula je kako je implementacija SuperfoodChef-AI-a značajno unaprijedila interakciju s korisnicima, omogućujući im personalizirana iskustva i relevantne sadržaje koji zadovoljavaju njihove specifične potrebe i preferencije.

SuperfoodChef-AI je prvi AI asistent u prehrambenoj industriji u regiji, razvijen kako bi korisnicima omogućio personalizirane preporuke recepata na temelju njihovih preferencija, prehrambenih navika i dostupnih namirnica. Ovaj napredni alat koristi umjetnu inteligenciju za analizu i prepoznavanje obrazaca u korisničkim podacima, pružajući optimalna rješenja za svakodnevnu prehranu. Projekt je rezultat strateške suradnje između Podravke, Coolinarike, 01 Content & Technology – C3 Croatia i Infobipa, čime se Podravka istaknula kao lider u digitalnim inovacijama.

Nagrade koje je Podravka primila dodijeljene su na Native Advertising Days, najvećoj globalnoj konferenciji vezanoj uz native oglašavanje. U sklopu nje svake se godine nagrađuju najbolji iz svijeta native oglašavanja, a Podravka je primitkom ova dva srebra stala uz bok nekim od najpoznatijih svjetskih brendova i kompanija.

Halo, Podravski!

Imate priču, vijest, fotku ili video?
Nešto vas muči ili želite nešto/nekoga pohvaliti?
Javite nam se!

Petar (85) ima najstariji bicikl u Virju:

VIDEO “Dao sam za njega 10 kubika lipe. To je davne 1962. godine bilo pravo bogatstvo”

Na otvorenju autoceste do Siska premijer spomenuo koje će gradovi dobiti autocestu do kraja mandata

Ako je vjerovati Plenkoviću, Koprivnica bi u roku četiri godine trebala dobiti izlaz na autocestu

NOVA INTERVENCIJA U PODRAVINI

UPRAVO Helikopter Hitne pomoći sletio na nogometno igralište. Časna sestra doživjela srčani udar