Provjerite kakva vam je figura i što to znači!

Za izgled svake žene odgovorno je ne samo nasljeđe, već i jedna od žlijezda, koja je po prirodi aktivnija od drugih. Konvencionalno, ženske figure mogu se podijeliti na četiri tipa. Naravno, takvu klasifikaciju ne možemo nazvati idealnom i nepogrešivom, jer rad našeg organizma ovisi o mnogim faktorima. Međutim, ove četiri siluete mogu se smatrati najrasprostranjenijima – njihove su karakteristike zastupljene kod većine žena. Evo što označava svaki od četiri tipa figure. Odaberite jednu kojoj ste nasličniji i provjerite odgovor ispod:

1. Jabuka (dominantna – nadbubrežna žlijezda)

Osnovna obilježja: gornji dio tijela primjetno je krupniji od donjeg. Kod žena ovog tipa obično su prisutna široka ramena, izrazite grudi, manja stražnjica, jake ruke i noge. U većini slučajeva, koža kod predstavnica ovoga tipa prirodno je čvrsta, one nemaju sklonost celulitu. U slučaju dobivanja suvišnih kilograma, prvo se debljaju grudi, ruke, trbuh.

Psihološke osobine: Dame s takvom figurom obično posjeduju izrazite liderske vještine, vrlo brzo donose odluke, samostalne su i odgovorne. Ipak, postoji jedna mana – one ne znaju mjeru u radu, odmoru, u hrani ili bavljenju sportom. Preporuke: savršeno im odgovara vegetarijanska prehrana. Ponekad se treba isključiti od briga i naučiti uživati ​​u jednostavnim stvarima. Za održavanje forme najbolje odgovara – plivanje.

2. Pravokutnik (dominantna žlijezda – hipofiza)

Osnovna obilježja: tijelo podsjeća na figuru tinejdžera: uski kukovi, nema jasno izražen struk. Ruke i noge obično nisu duge, a glava izgleda veća. Također, za ovaj je tip karakterističan dugačak struk i mala okrugla stražnjica. Žene s takvom figurom teško dobivaju na težini, prvo se debljaju u trbuhu. Slabi limfni sustav može biti razlog za otoke i suhu kožu.

Psihološke osobine: dame ovog tipa najčešće su introvertirane, sklone su umjetnosti i znanosti. Mogu izgledati nedruštvene i zatvorene, ali ne zbog nespremnosti za komunikacijom, nego zbog činjenice da su same sebi dovoljne. Ponekad, previše duboko uranjaju u svijet svojih misli, zaboravljajući na realnost i svakodnevne stvari.

Preporuke: odlično će odgovarati prehrana na bazi proteina i sa smanjenim unosom ugljikohidrata. Za harmoniju duše, ženama ovog tipa neophodno je da budu okružene lijepim stvarima. U kući treba biti što više cvijeća i mirisnih svijeća. Što se tiče vježbanja, odlično će odgovarati vježbe opterećenja (body building).

3. Pješčani sat (dominantna – štitnjača)

Osnovna obilježja: figura podsjeća na pješčani sat. U slučaju dobivanja na težini, takve dame se debljaju u predjelu trbuha i kukova (udovi često ostaju tanki, čak, i kod povećane težine). Nedostaci ovog tipa su slabi mišići i vrlo krhke kosti. Također, mogući su problemi zbog tanke, suhe kože, a postoji i sklonost celulitu.

Psihološke osobine: takve su žene vesele, aktivne i druželjubive. Vrlo su komunikativne. Zahvaljujući tome, lako se uklapaju u bilo koje društvo.

Preporuke: u prehrani treba davati prednost zelenom povrću (salata, brokula, kupus, grašak, zelene mahune, itd.) te mliječnim proizvodima niskog postotka masti. Voće, kruh, alkohol i kofein najbolje je maksimalno ograničiti. Za uklanjanje stresa i i napetosti na kraju radnog dana odlično će odgovarati vruć tuš. Od sportskih aktivnosti preporučuju se grupne aktivnosti i ples.

4. Kruška (dominantna žlijezda – jajnici)

Osnovna obilježja: kod predstavnica ovog tipa može se vidjeti klasično žensko tijelo s uskim gornjim dijelom, zaobljenim kukovima i stražnjicom. Silueta podsjeća na krušku. Dobivanje težine obično počinje baš na kukovima, a struk i trbuh zaokružuju se posljednji. Postoji sklonost celulitu.

Psihološke osobine: ove su dame vrlo brižne, dobrodušne i osjećajne. Lako se uklapaju s novim ljudima, kao da osjećaju njihove misli i težnje. Zbog usporenog metabolizma, može se primijetiti neka vanjska nezainteresiranost, ali to je varljiv dojam, jer unutar ovakve žene krije se prava bura emocija. Preporuke: birajući prehranu, pripazite na voće i povrće, također, i na lake proteine. Bolje je zaboraviti na maslac, margarin, umake, čokolade i tjestenine. Za psihološki komfor neophodna vam je komunikacija. Izbjegavajte samoću, ali klonite se agresivnih i nervoznih ljudi. Disanje i joga pomoći će u oslobađanju od napetosti i akumulaciji pozitivne energije. Ne zaboravljajte da imate usporen metabolizam, zato je fizička aktivnost neophodna, naročito vježbe izdržljivosti.

Facebook
Twitter
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI