ODRŽANA PRVA ZAJEDNIČKA PRESICA TOMISLAVA GOLUBIĆA I MARIA RAJNA

Radovi na brzoj cesti do Koprivnice neće započeti još dvije godine, zbog troškova skraćena staza u Carevdaru

Na današnjoj konferenciji za medije, koju su sazvali Tomislav Golubić, kandidat za župana od strane SDP-a, i njegov politički partner Mario Rajn, križevački gradonačelnik i kandidat za zamjenika župana, saznali smo da bi mještani Carevdara možda opet mogli izaći na ulice. Također je potvrđeno ono što se već znalo – izgradnja brze ceste od Kloštra Vojakovačkog do Koprivnice neće započeti tako skoro.

Ove dvije stvari povezane su upravo zbog nedostatka brze ceste i izrazito frekventnog prometa. Posebice sada, mještani Carevdara žive u konstantnom strahu za svoju djecu, starije, ali i sve sudionike u prometu. Gotovo je nevjerojatno da mještani ovog prigradskog naselja još uvijek nemaju pješačko-biciklističku stazu, iako se o njezinoj izgradnji intenzivno govori već pet godina, a puno dulje u načelnim najavama.

Ovo su bile glavne teme prvog zajedničkog nastupa Golubića i Rajna. Oni su također problematizirali situaciju u kojoj zahtjev za izdavanje lokacijske dozvole za brzu cestu od Kloštra do Koprivnice već pola godine stoji neobrađen.

– Po svemu sudeći, radovi ne mogu započeti prije 2027. godine. Odgovor na moje pitanje ministru Butkoviću ne ulijeva optimizam, a lokacijska dozvola vjerojatno neće biti izdana prije kraja godine – rekao je Golubić.

Problem je postavila i tema koprivničke obilaznice, koja je zapravo dio brze ceste. Dokumentacija za taj dio još je u ranijoj fazi, što znači da bi brza cesta do Koprivnice bila izgrađena tek u drugoj fazi.

Govora je bilo i o projektu Podravske brze ceste, koja bi povezivala slovensku granicu kod Ormoža te išla kroz Varaždin, Ludbreg, Koprivnicu, sve do Slavonije. Riječ je o projektu o kojem se govori desetljećima.

– Ako Mađari takvu cestu uz Dravu izgrade prije nas, jasno je da EU neće sufinancirati naš projekt – kazao je Golubić.

Mario Rajn govorio je o uključenju Županije u cestovne projekte te o izgradnji pješačko-biciklističkih staza tamo gdje ih nema. Kako smo već naveli, jedan od gorućih problema je i u križevačkom prigradskom naselju Carevdar, gdje su mještani bili prisiljeni izaći na ulice.

Na toj dionici staza je trebala biti izgrađena već odavno, bilo u izvedbi Hrvatskih cesta, koje su najodgovornije jer se radi o državnoj cesti, bilo u organizaciji Grada. No, i tu je došlo do promjena u planovima. Nakon posljednjeg prosvjeda postignut je dogovor između Grada i Hrvatskih cesta, prema kojem je planirano izgraditi oko pola kilometra pješačko-biciklističke staze. Međutim, pristigle ponude bile su skuplje od planiranog troška, pa je, umjesto povećanja proračuna, odlučeno da će se staza skratiti za 100 metara.

– To je državna cesta i nije u nadležnosti Grada, no svejedno ćemo sudjelovati s 170.000 eura. Proračun nam je ograničen i ne možemo izdvojiti više, što je jedan od razloga zbog kojih smo morali skratiti stazu – naveo je Rajn te prozvao Županiju da, unatoč višku od 14 milijuna eura, nije ponudila pomoć. Dodao je kako očekuje da će se to promijeniti od proljeća.

foto SDP

Halo, Podravski!

Imate priču, vijest, fotku ili video?
Nešto vas muči ili želite nešto/nekoga pohvaliti?
Javite nam se!

SHOW NA APAŠU

FOTO/VIDEO Na krilima nevjerojatnog Jagušića Slaven Belupo izborio polufinale Kupa

kaos u vinogradu

Sjekirom je uništio poznanikovu klijet, a onda napravio nešto čemu se nitko ne bi nadao

Banalni komunalni problem Draganu može ugroziti zdravlje

VIDEO “Ranjavan sam pet puta, a sada se moram boriti za obični prilaz do kuće kako bi Hitna pomoć mogla do mene”