Podravski favicon - Podravina i Prigorje - Koprivnica - Križevci - Đurđevac - Ludbreg - Aktualne vijesti - Zanimljivosti - Fotogalerije
VAŽNOST PRAKTIČNE NASTAVE

Suradnja sa Sveučilištem Sjever rezultirala inovativnim rješenjima i idejama studenata

Sveučilište Sjever u svom obrazovnom procesu veliki naglasak stavlja na praktični dio nastave, a osobito na mogućnost stjecanja iskustva u privredi još za vrijeme studiranja. Primjer toga je i naša zajednička suradnja.

Studenti 2. i 3. godine Odjela za prehrambenu tehnologiju i Odsjeka za poslovanja i menadžmenta, Odjela za ekonomiju u okviru kolegija iz poduzetništva, marketinga i promocije imali su priliku na stvarnim primjerima iz prakse rješavati izabrani projektni zadatak, a njihova rješenja su vrednovana od strane povjerenstva u sastavu predstavnika Komunalca i Sveučilišta Sjever.

U projektu je sudjelovalo 129 studenata podijeljenih u 34 tima gdje su pod mentorstvom dr. sc. Ane Mulović Trgovac, više predavačice Sveučilišta Sjever kroz svoje projektne zadatke pronalazili nova idejna rješenja za pojedine sastavnice Komunalca, a one najbolje je Komunalac nagradio vrijednim poklonima.

Dodjela nagrada održana je 31. siječnja 2024. godine u Sveučilišnom centru Koprivnica na kojoj su nazočili prorektor Sveučilišnog centra Koprivnica prof. dr. sc. Mario Tomiša, predsjednica Uprave Komunalca Nataša Tetec, članovi Uprave Dubravka Horvat i Goran Međurečan sa suradnicima te pročelnici i profesori Sveučilišta Sjever.

Ispred Sveučilišta Sjever povjerenstvo su činili pročelnik Odjela za ekonomiju prof. dr. sc. Ante Rončević, pročelnika Odjela za prehrambenu tehnologiju izv. prof. dr. sc. Bojan Šarkanj, pročelnik Odsjeka za poslovanje i menadžment doc. dr. sc. Mirko Smoljić te dr. sc. Ana Mulović Trgovac, viša predavačica, dok su ispred Komunalca bili predsjednica Uprave Nataša Tetec, članica Uprave Dubravka Horvat, direktor sektora ljudskih potencijala, prava i općih poslova Matija Torma te direktorica marketinga i PR-a Petra Bijač.

Studentski timovi su izrađivali poslovne planove, marketing planove i planove integrirane marketinške komunikacije za brendove  Gradska tržnica Koprivnica i Smutek – domaći kutek, a neki čak i za krovni brend Komunalac. Razvoj novih proizvoda, kao što je sirup od koprive “Koprica”, novi slogani, inovativne usluge, razvoj novog vizualnog identiteta, kao i novog pod brenda dječjih kašica „Kašek“ samo su neke od ideja koje su rezultat radova studenata.

Ovim putem htjela bi pohvaliti sve studente koji su sudjelovali u ovom našem zajedničkom projektu, dobili smo niz kvalitetnih i dobro razrađenih poslovnih planova te vrlo kreativne ideje koje će nam zasigurno biti od pomoći. Zahvaljujem se i profesorici Ani Mulović Trgovac na inicijativi i uspješnoj suradnji koju ćemo nastaviti i u drugim segmentima, rekla je predsjednica Uprave Komunalca Nataša Tetec.

Nakon proglašenja najboljih radova studenti su imali priliku degustirati domaće specijalitete iz Smuteka: hladno prešani sok od cikle, energetski smoothie te domaću zlevanka od koprive i kolač od mrkve.

Halo, Podravski!

Imate priču, vijest, fotku ili video?
Nešto vas muči ili želite nešto/nekoga pohvaliti?
Javite nam se!

ONA JE JEDNA OD 2399 HRVATA ROĐENIH NA RIJEDAK DATUM

Dunja je šesnaestogodišnjakinja koja danas slavi svoj četvrti rođendan

Već će ove godine stvarati hlad

Radnici Komunalca bolesne lipe zamijenili stablima javora

Snimio čitatelj

FOTO U Golu je stigla prva roda!

OPET KOMADIĆI METALA

Lidl povlači popularni prehrambeni proizvod i vraća kupcima novac

KAMO U NEDJELJU?

Ladies night na Bazenima Cerine

TRAŽITE POSAO?

Možda je ovo idealna prilika za Vas!

Search

Upišite pojam koji želite pretraživati