PRESTIŽNA NAGRADA ZA DIZAJN

Vegeta sa supernamirnicom osvojila prestižnu nagradu za ambalažu

Podravkin novi inovativni proizvod iz game proizvoda krovnog brenda Vegeta, osvojio je i prestižnu nagradu za dizajn ambalaže.

U berlinskom Konzerthausu održala se 3. studenoga Red Dot Gala na kojoj su nagradu za dizajn Vegeta&Spirulina ambalaže primili Podravka i agencija Bruketa&Žinić&Grey.

Red Dot slovi, ističu iz Podravke, za najtraženiju međunarodnu oznaku kvalitete dizajna, a Vegeta&Spirulina ambalaža osvojila je titulu „Red Dot Best of the Best“ koju dobivaju najbolji među svim Red Dot dobitnicima, koji su se istaknuli vrlo visokom kvalitetom dizajna.

Što se tiče Vegeta&Spirulina proizvod je kojeg je Podravka lansirala u povodu 75. obljetnice. Riječ je o limitiranom izdanju popularnog začina s algom koja se zbog iznimno dobrih svojstava naziva i supernamirnicom. Dizajn je inspiriran činjenicom da je proizvod na tržište lansiran pred Božić te je bio namijenjen kao poklon za one koji od hrane očekuju više. Korišteni su reciklabilni materijali, bez ljepila. Limenke se mogu ponovno iskoristiti za druge namjene, kao i papirnati omot koji se zbog otisnutog sadržaja može dodati kućnoj zbirci recepata. Nagrađeno limitirano izdanje bilo je inspiracija za redovno pakiranje lansirano ovog ljeta. Jedan je to od pokušaja da brend Vegetu , Podravka približi i onim sve brojnijim potrošačima koji s nutritivne strane, ali i strane ekologije, vrlo pažljivo biraju što kupuju.

Nagrađeni je dizajn novog podravkinog proizvoda

-Ova nagrada potvrda je naše strasti za stvaranjem inovativnih proizvoda koji osvajaju srca potrošača širom svijeta. S jedne strane, ona odražava inovativnost u dizajnu i održivost u ambalaži, ali, isto tako, potvrda je i jasne usmjerenosti na provođenje naše nutritivne strategije, odnosno uravnotežene i održive prehrane. Zbog svojih nutritivnih vrijednosti, spirulina nosi naziv superhrane 21. stoljeća, a u kombinaciji s Vegetom postaje superdodatak koji će dodatno inspirirati svaku kuhinju“, poručila je prilikom preuzimanja nagrade Sanja Garaj Miloš, direktorica Korporativnog marketinga Podravke.

-Željeli smo napraviti ambalažu koja će biti dobra za Podravku i za, još uvijek, jedino mjesto u svemiru na kojemu možemo postojati“, izjavo je Davor Bruketa, glavni kreativni direktor iz agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Red Dot nagrada dodjeljuje se već 67 godina, a slovi za najtraženiju međunarodnu oznaku kvalitete dizajna. Agencija Bruketa&Žinić&Grey do sada je osvojila 28 Red Dot nagrada, od čega tri Best of the Best, što je najviše u regiji.

foto PODRAVKA

Halo, Podravski!

Imate priču, vijest, fotku ili video?
Nešto vas muči ili želite nešto/nekoga pohvaliti?
Javite nam se!

Petar (85) ima najstariji bicikl u Virju:

VIDEO “Dao sam za njega 10 kubika lipe. To je davne 1962. godine bilo pravo bogatstvo”

Na otvorenju autoceste do Siska premijer spomenuo koje će gradovi dobiti autocestu do kraja mandata

Ako je vjerovati Plenkoviću, Koprivnica bi u roku četiri godine trebala dobiti izlaz na autocestu

NOVA INTERVENCIJA U PODRAVINI

UPRAVO Helikopter Hitne pomoći sletio na nogometno igralište. Časna sestra doživjela srčani udar