Vježbama se možete riješiti grbe na vratu

Često nam pacijenti u ambulanti postavljaju pitanje jer su zabrinuti zbog nastajanja sve veće grbe na vratu i mogu li se toga trajno riješiti.

Naglašen cerviko-torakalni prijelaz često se susreće u našoj svakodnevnoj praksi, a kod ljudi srednje i starije životne dobi i ovisno o konstituciji i uvjetima života i rada te životnoj dobi, na tom se mjestu počne sakupljati i masno tkivo, tako da ljudi dobiju privid kao da im se stvori, tj. počne raditi grba (gibus) na vratu.

Dugotrajno jednolično sjedenje i još tome u pogrbljenom položaju stvara uvjete za nastanak grbe na vratu. Na taj način dolazi do slabljenja svih mišićnih struktura na leđima, ramenom pojasu, vratu te skraćivanja prsnih mišića.

Nažalost, problem je trajan, a upornim vježbanjem, korekcijom posture, odnosno podizanjem svijesti kod držanja tijela bilo pri hodu ili sjedenju te intenzivnom stručnom masažom može se djelomično vizualno smanjiti taj problem.

Zadaća je leđnih mišića podržavanje kralježnice u fiziološkom položaju, a dugotrajnim prisilnim položajem utječemo na rizik stvaranja mogućih problema s kralježnicom. Ako želite prevenirati neke probleme s kralježnicom koji još nisu prisutni, no mogli bi se pojaviti, nezaobilazne su vježbe.

Važno je jačati muskulaturu leđa, vrata, ramenog obruča, trbušnu muskulaturu, a osobito istezati pektoralne mišiće (prsne mišiće), poručuje fizijatrica Spomenka Sremac Bohaček.

Foto: lady-hr

Facebook
Twitter
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI