Vozači ‘ludi’, semafori ne rade, cestari za sve krive običnu kišu

Nevjerojatno je da već unatrag nekoliko tjedana, uglavnom za vikend, ne rade semafori na valjda najgorem raskrižju u Koprivnici – kazao nam je protekli tjedan jedan od vozača koji više puta svakodnevno prolazi tim dijelom grada, dodavši kako od vozača nitko pojma nema tko ima, a tko nema prednost kad su semafori ugašeni.

Članak je objavljen u ponedjeljak u tiskanom izdanju Podravskog lista

Za ovaj problem znaju i u Gradu Koprivnici, ali i policiji koja na zahtjev, kad je najveća gužva, mora tamo slati svoje djelatnike na regulaciju. Uputili su nas na Hrvatske ceste koje su mjerodavne i odgovorne. U Hrvatskim cestama koje upravljaju državnom cestom za Varaždin i Zagreb, a usto i prometnom signalizacijom ističu kako je za sve kriva „viša sila“. Protekli smo tjedan tamo zatekli njihove djelatnike u pokušajima otklanjanja problema.

– U tijeku je hitno izvođenje radova na interventnom održavanju svjetlosno signalnog uređaja, odnosno na detektiranju i otklanjanju kvara na semaforskom uređaju „servisna”, na raskrižju državnih cesta DC2, DC20 i nerazvrstane ceste Grada Koprivnice – poručuju iz HC i dodaju:

– Problem je nastao uslijed jakog nevremena (obilnih kiša) što je prouzročilo kvarove na samom semaforskom uređaju i dijelom na podzemnoj instalaciji,  kablovima – navode u Hrvatskim cestama.

Ističu kako sanacija kvara uključuje detektiranje i prekapanje dijela nerazvrstane ceste Varaždinska cesta te dijela nogostupa za potrebe zamjene oštećenih podzemnih kablova. Sudionike u prometu mole za strpljenje.

– Radove na interventnom održavanju svjetlosno-signalnog uređaja, sanaciji kvara i oštećenih kablova na dijelu nerazvrstane ceste i nogostupa obavit ćemo u najkraćem mogućem roku – kazali su. Inače, već dugi niz godina postoje planovi obnove ovog trostrukog raskrižja koje komplicira prolazak vozačima koji dolaze iz smjera grada te poduzetničke zone, za vrijeme kad je isključena svjetlosna signalizacija.

Jedna od ideja bila je gradnja velikog kružnog toka za što postoje i nacrti, no imovinsko-pravni odnosi s pojedinim privatnim vlasnicima uz cestu to onemogućuju. Rješavanje problema ovog raskrižja gotovo sigurno neće biti u planu za sljedeću godinu, a HC, kao što smo i pisali, trenutno se bavi obnovom nadvožnjaka i rotorom na križanju Zagrebačke i Križevačke.

Foto: Nikola Wolf

Facebook
Twitter
Email

Upišite pojam koji želite pretraživati

Na našoj stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli pružati usluge, koje bez upotrebe kolačića ne bismo bili u mogućnosti pružati. Nastavkom korištenja stranice suglasni ste s korištenjem kolačića. PRAVILA PRIVATNOSTI