Problem sigurnosti u prometu i dalje je aktualna tema, a na najavljena i obećana rješenja još uvijek se čeka. Prošle je godine, primjerice, obećana izgradnja kružnog toka prema prigradskom naselju Selnik, a isto se rješenje očekuje i na drugim mjestima.
Ova je tema objavljena u ponedjeljak u tiskanom izdanu Podravskog lista…
Valja napomenuti kako je investitor projekta rotora u Selniku Hrvatske ceste, pod čijom je nadležnosti navedena prometnica. Gradonačelnik Dubravko Bilić nedavno je napomenuo kako se njegovoj realizaciji stalno nešto nađe na putu zbog čega se iz godine u godinu iznova odgađa. Zadnja nabava je, prema Bilićevim riječima, obavljena još u travnju, no iz Hrvatskih cesta ponovno su projekt prebacili na iduću godinu.
– Ne možemo utjecati ni na koji način da se konačno krene s izgradnjom kružnog toka na problematičnoj prometnici i da se stvar ubrza. Što se tiče ostalih kružnih tokova, konkretno za onaj u Hrastovskom i Kučanu, rekli su da prvo čekaju aglomeraciju. To u ovom trenutku može značiti za tri, četiri, ako ne i pet godina – napominje Bilić.
Nadalje, mještani prigradskog naselja Poljanec zabrinuti su zbog frekventnog prometa kroz naselje, u kojem postoje samo dva pješačka prijelaza. Također, sve su veće brzine vozila koje kroz naselje projure, zbog čega mnogi postavljaju pitanje može li, ako ne Hrvatske ceste, Grad nekako uskočiti s nekom sigurnosnom mjerom poput radara koji bi makar mjerio brzinu.
– Hrvatske ceste također upravljaju tom dionicom i one imaju svoj neki plan njezinog održavanja i ulaganja, mi ne uspijevamo ishoditi ni da postave semafor. Mučili smo se da dobijemo i ovo u Globočecu, doduše postavili smo samo upozorenje bez radara, dok smo jedan radar na državnoj cesti postavili mi sami – navodi Bilić, nadodavši kako i inače dobivaju savjete da Grad realizira takve nabavke i instalacije, koje, usput, koštaju oko 50 tisuća kuna, no kako bi on osobno ipak volio da tu svatko radi svoj posao za koji je nadležan.
– Sami smo financirali postavljanje rasvjete od Poljanca do Ludbrega do pružnog prijelaza, što je također ulaganje u sigurnost u prometu i projekt Grada Ludbrega, a ne Hrvatskih cesta. Isto tako ćemo probati napraviti od Sigeca do nadvožnjaka, da se i taj dio osvijetli – zaključuje Bilić.
FOTO Podravski list