PRIHVAĆENA STUDIJA UTJECAJA NA OKOLIŠ BUDUĆE KOPRIVNIČKE OBILAZNICE

Kada se sve izgradi, Koprivnica će biti u idealnoj poziciji, ali 20 godina prekasno…

Ovaj tekst je objavljen u tiskanom izdanju Podravskog lista

Gotovo bez ikakve reakcije lokalnih političara i javnosti, pomalo se kreće projekt sjeverne obilaznice Koprivnice. S druge strane, o brzoj se cesti od Križevca do podravske metropole raspravlja već petnaestak godina i ta je prometnica glavna tema svih onih koji imaju ili misle da imaju nešto za reći u podravskom kraju. Simptomatično je da je taj projekt sad u istoj fazi kao i obilaznica Koprivnice, za koju je jedva bilo tko progovorio riječi. Simptom je u tome što ispada da je bilo kakvo lobiranje, izgleda, bilo krajnje neučinkovito. Koprivnička obilaznica dio je buduće podravske brze ceste, prometnice koja će u doglednoj budućnosti spojiti slovensku granicu preko Varaždina, Ludbrega i Koprivnice sa Slavonijom, i kao takav će spojiti Koprivnicu s mrežom brzih cesti i autocesti i preko Zagreba i preko Ludbrega, ali i sa Slavonijom.

Ono što je novo u tom projektu je da je spremno rješenje utjecaja na okoliš, što je pak preduvjet za ishođenje projektne dokumentacije. Ipak, do gradnje ove prometnice, koja bi Koprivnicu maknulo s liste županijskih središta koje nemaju obilaznicu, a samim time bi se ukinula i sama lista jer bi ostala prazna, još nas dijele godine. Što se tiče same obilaznice grada Koprivnice, što je nama trenutačno najzanimljivije, obilaznica bi, najvjerojatnije sa zapadne strane, započela od čvora Rasinja pa prolazila na sjeveroistok između naselja Botinovec i Grbaševac. U nastavku trasa prolazi južno od naselja Pustakovec te se spaja na državnu cestu preko čvora Koprivnički Ivanec. Tad trasa nastavlja jugoistočno i prolazi preko pruge i nastavno do Peteranca, a tamo se spaja na državnu cestu D41 i kasnije na državnu cestu D2 te na planirani čvor Koprivnica jug, kod Koprivničkih Bregi.

– Dakle, Obilaznica Koprivnice projektirana je kao dio dviju brzih cesta: Podravske brze ceste (granica R. Slovenije-Varaždin-Virovitica-Osijek-Ilok) i brze ceste Vrbovec-Križevci-Koprivnica-Gola. Sastoji od segmenta Podravske brze ceste od čvora Rasinja do interregionalnog čvora Koprivnica i od segmenta brze ceste Vrbovec-Križevci-Koprivnica-Gola te od državne ceste DC2 do interregionalnog čvora Koprivnica – naveli su u Hrvatskim cestama.

Kad se ovo objašnjenje pažljivo pročita, bit će vam jasno da će, kada se ovi projekti realiziraju, Koprivnica biti prometno povezana na način da je teško zamislit bolju soluciju, a kada se tome pridoda i moderna pruga koja će biti gotova druge godine i najave da bi i Mađari nastavili gradnju brze ceste kada ona dođe do granice kako je i planirano, ovaj kraj bit će predisponiran za gospodarski procvat. Jedni je problem što će to dogoditi za desetak godina i barem dvadeset godina prekasno. No, kako se kaže, na mladima svijet ostaje.

FOTO Arhiva

Halo, Podravski!

Imate priču, vijest, fotku ili video?
Nešto vas muči ili želite nešto/nekoga pohvaliti?
Javite nam se!

Općinsko državno odvjetništvo žalilo se na presudu za stravičnu nesreću u Botinovcu

S 3,25 promila zamalo odvezao prijatelja u smrt. Ne ide u zatvor

LEON ZELENKO, NAJBOLJI HRVATSKI VOZAČ KARTINGA:

“Nakon 13 sezona u kartingu vrijeme je za promjene, a bez podrške obitelji danas ne bi bio tu gdje jesam”

PREDSTAVLJAO NAŠU REPREZENTACIJU U INDIJI

Marko Martinčić drugi najbrži Hrvat na SP-u na 100 km